Nakon blagog poboljšanja u septembru, stanje u njemačkoj automobilskoj industriji u oktobru se ponovno pogoršalo.
Indikator kojim minhenski institut za ekonomska istraživanja Ifo mjeri sentiment u industriji pao je u odnosu na septembar za 4,3 boda na -27,7 bodova, pokazuju sezonski prilagođeni podaci.
Pokazatelj trenutnih uvjeta smanjen je za 13 bodova na -27,5 bodova, dok je pokazatelj očekivanja za sljedećih šest mjeseci porastao za 3,9 bodova na -27,9 bodova, objavio je danas Ifa.
“Sve veća konkurencija, posebice iz zemalja izvan Evrope, očito sve više opterećuje njemačku automobilsku industriju. Kriza industrije se nastavlja", rekla je predstavnica Ifo-a Anita Wölfl.
Njemačka autoindustrija već se neko vrijeme muči, što analitičari pripisuju uglavnom nedostatku novih narudžbi, posebice iz inozemstva. Sve je veći strah da će se europske firme teško suočiti s kineskom konkurencijom, prenosi SEEbiz.
Prema posljednjim podacima Ifa, 44,3 posto firmi u njemačkoj automobilskoj industriji ima manjak narudžbi, što je najviše od jula 2020. Očekivanja u tom području također su najgora od proljeća 2020.
O problemima industrije najbolje govori, kako analitičari govore, kriza u Volkswagenu koji je u rujnu objavio da prvi put u svojoj historiji razmišlja o zatvaranju fabrika u Njemačkoj. To bi također rezultiralo značajnim smanjenjem broja radnih mjesta. Grupa želi smanjiti troškove kako bi poboljšala konkurentnost. Volkswagen zapošljava oko 120.000 ljudi u najvećoj ekonomiji eurozone, a u Njemačkoj ima ukupno deset fabrika.