Seul će za električna vozila dozvoliti samo do 80 posto stanja napunjenosti (SoC) na javnim brzim punjačima kako bi se ograničilo vrijeme koje provode priključena i time zapravo blokiraju punjač.
Ova mjera će se sprovesti do kraja godine, a prema lokalnim medijima, bit će primijenjena na ukupno 400 ultrabrzih punjača od 100 kilovata u vladinom vlasništvu.
Lokalna vlada nije prva koja je došla na ovu ideju. Prije samo nekoliko nedjelja VW filijala Electrify America je započela pilot-projekat na deset lokacija u SAD-u, prenosi Autoblog rs.
Tamo električna vozila mogu da pune svoje baterije samo do 85 odsto SoC-a. Kao što je već pomenuto, cilj je smanjiti saobraćajna zagušenja i brže osloboditi punjače za druga električna vozila. Za posljednjih 20 ili nešto više posto brzina punjenja se smanjuje kako bi se izbjeglo prepunjavanje baterije zbog trajnosti i bezbjednosnih razloga.
Ova odluka dolazi nakon što je Seul potpisao memorandum o razumijevanju (MOU) s LG Electronicsom, prema kojem će potonji instalirati više od 50 javnih brzih punjača u glavnom gradu Južne Koreje do 2026. Takođe će instalirati "spore" punjače iako nije pomenuto koliko će ih biti.