Potražnja za električnim automobilima slabi na važnim tržištima, neki proizvođači nude popuste i niže cijene.
Treba se riješiti zaliha i podići prodajne brojke, ali zbog toga mnogi proizvođači ulaze u rizik.
Šef Stellantisa (Peugeot, Fiat, Opel…) i jedan od najboljih menadžera u autoindustriji, Karlos Tavares, ovo vidi kao opasan razvoj događaja.
"Ako snizite cijene, a da pritom ne uzimate u obzir stvarne troškove, doći će do krvoprolića", rekao je slikovito izvršni direktor Karlos Tavares za "Financial Times".
Njegova kompanija je jedna od najprofitabilnijih u industriji.
Drugi proizvođači automobila mogli bi da uđu u probleme, što ih čini mogućom metom preuzimanja, navodi "Revija HAK".
"Znam kompaniju koja je brutalno snizila cijene i čija profitabilnost se brutalno urušila" rekao je Tavares ne ulazeći u detalje. Posmatrači iz industrije ovo vide kao aluziju na Teslu.
Autoindustrija ulazi u najizazovniju fazu s električnim vozilima. Naime, nakon godina stabilnog rasta, brojke u Evropi nisu toliko optimistične.
Pogotovo će biti izazovno njemačko tržište. Tamošnja vlada je naime odlučila da ukine subvencije za kupovinu električnih vozila.