Rezultati prodaje iz prošle godine pokazali su da u BMW-u imaju razlog da u ponudi za pojedine modele iz M odjela i dalje zadrže (i) opciju s ručnim mjenjačem.
Sumirajući rezultate prodaje za prošlu godinu modela koje "potpisuje“ M odjel Bavarci su objavili da je više od 50 posto kupaca modela M2 izabralo opciju s ručnim mjenjačem, a za tradicionalno rješenje s tri papučice odlučila se i petina kupaca modela M3 i M4.
Shodno tome, BMW će nastojati da ostane među sve manjim brojem proizvođača koji će u ponudi za pojedine modele visokih performansi do daljnjeg zadržati i ručne mjenjače koji (polako, ali sigurno) gube bitku protiv automatskih opcija.
Prema posljednjim planovima iz Minhena, ručni mjenjači u osnovnim verzijama modela M2, M3 i M4 bit će dostupni do kraja decenije, a u svjetlu sve prisutnije elektrifikacije BMW je ranije objavio da je aktuelni M2 posljednji M model koji pokreće samo motor s unutrašnjim sagorijevanjem.
Bez namjere da uskoro odustanu od turbobenzinskih motora s najmanje šest cilindara, što su nažalost uradili u AMG-u, u M odjelu uveliko pripremaju novi M5 koji će biti spreman ove godine, a pokretat će ga hibridna plug-in pogonska grupa po receptu koji su koristili za SUV model XM.