Njemački automobilski div Volkswagen lani je zabilježio međugodišnji pad prodaje. Grupacija, koja uključuje marke Audi, Škoda, Seat i Porsche, lani je u svijetu isporučila 9,027 miliona vozila, što je 2,3 posto manje nego godinu prije. Grupacija je također prodala manje električnih vozila.
Kako javlja njemačka novinska agencija dpa, grupa je ipak ostvarila cilj od devet miliona isporuka širom svijeta.
Regionalni rezultati jako variraju. Tako je prodaja u Kini pala za gotovo deset posto, a u zapadnoj Evropi za samo 0,4 posto. Volkswagen je prošle godine u odnosu na 2023. uspio povećati prodaju u Sjevernoj Americi (za šest posto) i Južnoj Americi (za 15 posto).
Ukupna prodaja električnih vozila marki Volkswagen lani je u odnosu na prethodnu godinu smanjena za 3,4 posto na 745.000 vozila.
Među pojedinačnim markama posebno je razočarala prodaja luksuznih automobila Audija, koja je pala za 12 posto.
Prodaja ključne marke Volkswagen, koja čini više od polovice ukupne prodaje koncerna, pala je 1,4 posto u 2024., dok je proizvođač vrhunskih sportskih automobila Porsche zabilježio pad prodaje od tri posto, prenosi SEEbiz.
S druge strane, prodaja vozila Seat/Cupra porasla je za 7,5 posto, a Škoda za 6,9 posto. No, kako javlja dpa, profiti tih podružnica nisu mogli nadoknaditi pad drugih marki.
Volkswagen grupa isporučila je više od 9,2 miliona vozila svih marki u 2023., što predstavlja rast od više od 10% u odnosu na prethodnu godinu. Uprava je prvotno ciljala rast prodaje do tri posto za 2024., ali je odustala od tog cilja u septembru, posebno zbog problema s prodajom na nekad vrlo profitabilnom kineskom tržištu.