Marka Volkswagen planira povećati ponudu plug-in hibridnih automobila kao odgovor na usporavanje potražnje za električnim vozilima.
Proširenje portfelja PHEV vozila jedan je od VW-ovih glavnih prioriteta, rekao je u srijedu izvršni direktor Thomas Schäfer.
Taj je potez promjena smjera u odnosu na prethodnu strategiju fokusiranja uglavnom na električna vozila kroz liniju s oznakom ID.
– Kupci sada žele plug-in hibride, uključujući Kinu i SAD – rekao je Schäfer u intervjuu na marginama konferencije o automobilskoj industriji u Londonu.
Prodaja plug-in hibrida u Evropi rasla je brže od prodaje električnih vozila ranije ove godine. Volkswagen je mijenjao svoju električnu strategiju nakon odgode nekih modela i zaostajanja u Kini, gdje dominiraju lokalne marke, prenosi Bankar me.
Prošle je godine proizvođač odustao od planova za izgradnju fabrike električnih vozila u Njemačkoj vrijedne 2 milijarde eura.
Uz usporavanje rasta električnih vozila, proizvođači automobila okreću se poznatim pogonskim sklopovima kako bi obranili prodaju i tržišni udio. Toyota je profitirala od porasta globalne potražnje za hibridima.
Grupa Mercedes-Benz ranije je u srijedu saopštila da će prodavati automobile s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem duže nego što se očekivalo zbog razočaravajuće prodaje električnih vozila.
VW-ova najnovija hibridna tehnologija, koja se koristi u modelima kao što su Passat i Tiguan, već nudi električni domet veći od 100 kilometara.