njemački proizvođač

Volkswagen odgodio lansiranje električne limuzine u SAD-u i Kanadi

Autor: Biznis.ba
Volkswagen odgodio lansiranje električne limuzine u SAD-u i Kanadi
Foto: Pexels

Nakon bučnog debija u New Yorku prije samo godinu dana, Volkswagen (VWAGY) odustaje od planova da svoju limuzinu ID.7 EV dovede u SAD i Kanadu.

Njemački proizvođač automobila rekao je u srijedu da je ID.7 — koji je u prodaji u Evropi i Kini od kraja 2023. — sada odgođen u SAD-u i Kanadi, navodeći kao razlog promjenu “tržišne dinamike”.

Tačnije: sve manja potražnja za električnim vozilima i pad limuzina u Americi.

Prošlog mjeseca KBB je saopćio da je prodaja električnih vozila porasla samo 2,6% u odnosu na prethodnu godinu u prvom kvartalu 2024. u poređenju sa 15,2% u četvrtom kvartalu 2023. i rastom od 46,4% u prvom kvartalu prošle godine.

Osim usporavanja potražnje za električnim vozilima, limuzina već neko vrijeme gubi popularnost u SAD-u. Ranije ovog mjeseca, Chevy je odlučio otkazati svoju limuzinu Malibu nakon 50 godina i 10 miliona prodanih automobila kako bi se usredotočio na SUV-ove, crossovere i električna vozila, prenosi SEEbiz.

Prije godinu dana, predsjednik i izvršni direktor Volkswagena Pablo Di Si bio je optimističan u vezi s izgledima ID.7 u SAD-u.

“Naš fokus i dalje su SUV vozila, ali očito tržište limuzina predstavlja 16% ukupnog tržišta u SAD-u... i dovođenjem ID.7 sa svojom potpuno novom kožnom vrhunskom unutrašnjosti, dometom od 300 milja plus 2024., to je ispravan pristup za VW,” rekao je na debiju ID.7 u aprilu2023.

Međutim, fokus američkog Volkswagena na ID.7 dolazi u trenutku kada njegova matična firma također ublažava planove prema kojima je nekoć trebala lansirati 75 električnih vozila tijekom sljedeće decenije, uključujući 25 u Sjevernoj Americi.

Glasnogovornik Volkswagena rekao je za Yahoo Finance u srijedu da je dovođenje 25 EV modela u Sjevernu Ameriku do 2030. "još uvijek plan".

Ali ranije ovog mjeseca, izvršni direktor Volkswagen osobnih automobila Thomas Schäfer naznačio je da je potrebna promjena portfelja proizvoda. Kupci "sada žele plug-in hibride, uključujući Kinu i SAD", rekao je Schäfer u intervjuu na konferenciji u Londonu.