Od 180 milijardi eura namijenjenih prvenstveno za sljedeću generaciju električnih vozila, njemački brend će sada jednu trećinu koristiti za nastavak razvoja motora sa unutrašnjim sagorijevanjem.
Pošteno je reći da prelazak na električna vozila ne ide onako kako su neki proizvođači automobila predviđali. Zato sada nekoliko auto-kompanija odlaže svoje ciljeve da postanu čisto električni u doglednoj budućnosti.
Prošle godine, Volkswagen je procijenio da će električna vozila činiti čak 80 posto godišnje prodaje u Evropi do kraja decenije. Mlak prijem električnih ID modela podstakao je VW da revidira svoju strategiju.
Od 180 milijardi eura izdvojenih u 2023. prvenstveno za električna vozila sljedeće generacije, njemački brend će sada koristiti jednu trećinu za nastavak razvoja motora sa unutrašnjim sagorijevanjem.
Ovo saopćenje dolazi od Arna Antlica, glavnog finansijskog direktora i glavnog operativnog direktora u Volkswagen grupi.
Kompanija namerava da potroši oko 60 milijardi eura da bi automobili njemačkog proizvođača sa SUS motorimasa bili konkurentni.
Govoreći na događaju koji je Reuters održao u Minhenu, on je dodao da je budućnost električna, ali prošlost još nije gotova.
Ovo je oštro odstupanje od prethodnog Volkswagenovog plana najavljenog krajem 2022. da proizvodi i prodaje samo električne automobile u Evropi od 2033. godine.