
Kineski proizvođači električnih automobila Xiaomi, Xpeng i Leapmotor svaki je u martu isporučio gotovo 30.000 ili više automobila, otprilike dvostruko više od svojih kolega startup konkurenata.
To je znak kako neki proizvođači automobila grabe naprijed, dok je BYD daleko vodeći na tržištu.
Xiaomi je u martuisporučio rekordan broj električnih vozila, premašivši 29.000 jedinica, objavila je firma na društvenim mrežama. To je nadmašilo prethodni niz isporuka više od 20.000 vozila u svakom od proteklih pet mjeseci.
SU7, Xiaomijev vodeći model, u utorak je učestvovao u nesreći na autocesti u kojoj su poginule tri osobe. Proizvođač automobila je u utorak poslijepodne objavio izjavu na kineskim društvenim mrežama da je vozilo prije nesreće bilo u navigaciji u načinu autopilota.
Prema prvim informacijama, saobraćajnica je zapriječena zbog građevinskih radova. Vozač je preuzeo kontrolu nad automobilom, ali je udario u građevinsku infrastrukturu. Xiaomi je u priopćenju dodao da su istrage u toku.
To se dogodilo dvije sedmice nakon što je proizvođač automobila 18. marta objavio svoj cilj da isporuči 350.000 vozila ove godine, prenosi SEEbiz. Također se razgovara o tome da proizvođač automobila proširi svoju drugu fabriku električnih vozila u Pekingu kako bi zadovoljio potražnju, izvijestio je Bloomberg 18. marta. Xiaomi nije odmah odgovorio na CNBC-jev zahtjev za komentarom.
Njegov konkurent Xpeng u ožujku je isporučio 33.205 vozila, peti uzastopni mjesec u kojem je isporučio više od 30.000 jedinica mjesečno, što odražava rast isporuka od 268% u odnosu na isti mjesec prošle godine. Mart je također peti uzastopni mjesec u kojem je firma isporučila preko 15.000 jedinica Mona M03.
Leapmotor je isporučio 37.095 vozila, što odražava rast od 154% u odnosu na prethodnu godinu. Proizvođač automobila u vlasništvu Stellantisa prošlog je mjeseca pokrenuo prodaju dvaju modela električnih vozila u Velikoj Britaniji, T03 i C10.