
Air Serbia jučer je završila jednu od najuspješnijih promotivnih kampanja u svojoj historiji, tpkom koje je do 8. februara prodato više od 168.000 avio karata za letove u više od 70 destinacija iz mreže srpskog nacionalnog avioprijevoznika.
Već prvog dana akcije, 3. februara, prodano je nevjerojatnih 43.447 ulaznica čime je oboren apsolutni rekord u broju prodanih ulaznica u jednom danu. Taj je rezultat čak 81,1 posto veći od dosadašnjeg rekorda, zabilježenog u februaru prošle godine.
“Iznimno smo zadovoljni reakcijom tržišta na ovu promotivnu akciju i zahvaljujemo svim putnicima koji su nam ukazali povjerenje.” Ostvarili smo rekordan broj prodanih karata, što potvrđuje veliki interes putnika za naše letove. Nastavit ćemo osluškivati potrebe tržišta te ćemo u narednom razdoblju pripremati nova iznenađenja”, rekao je Boško Rupić, direktor komercijale i strategije Air Serbia.
Promotivna ponuda, koja je započela 3. februara 2025., putnicima je omogućila rezervaciju karata za putovanja do 25. oktobra 2025. po povoljnim cijenama. Posebno velik interes zabilježen je za letove prema popularnim destinacijama poput Larnace, Barcelone, Pariza, Istanbula i Züricha. Veliku pažnju putnika izazvale su nove linije koje je Air Serbia uvela ovog ljeta - Firenca, Mykonos i Alghero na Sardiniji.