Kompanije

Gradi uspješnu poslovnu priču: Kako je Marta Ortega od jahačice postala glavna žena Zare

Autor: Biznis.ba
Gradi uspješnu poslovnu priču: Kako je Marta Ortega od jahačice postala glavna žena Zare

Kći osnivača i vlasnika Inditex grupe jedna je od najutjecajnijih žena u modi danas.

Iako će mnogi reći da se lako dočepala te pozicije, njezin put vrlo je zanimljiv, a nije tajna to da je on često vodi i na staze na kojima se održavaju konjske utrke.

Marta Ortega jedina je kći Amancija Ortege s Florom Perez, a kada je 2022. preuzela glavnu riječ u Inditex grupi, postala je i jedna od najmoćnijih žena u modi danas. Odrasla je na sjeverozapadu Španije, a školovala se u Švicarskoj i Londonu, gdje je završila Evropsku školu za poduzetništvo. Upravo obrazovanje i iskustvo asistentice u Zarinoj trgovini u Londonu pomogli su joj da bolje razumije poslovanje kompanije. Iako gradi uspješnu poslovnu priču, njezine misli često odlaze na Mediteran, ali i u - konjušnice, prenosi Tportal.

Marta se kao djevojčica zaljubila u konje te je počela jahati. Nastavila je s jahanjem i u Švicarskoj, a koliko joj je dobro išlo, svjedoči trofej Príncipe de Asturias te činjenica da je bila španska prvakinja u svojoj kategoriji. Međutim s 22 godine shvatila je da mora odustati od sna o profesionalnoj jahačkoj karijeri jer je ipak prevagnula ona u modnom kraljevstvu, čija je postala kraljica naslijedivši oca.

Ljubav između Marte i konja još uvijek traje, jer je vlasnica nekoliko njih te redovito prati utrke konja.

Još tokom školovanja učila je različite aspekte poslovanja Zare i cijele grupacije Inditex, prošla je sve pozicije kako bi što bolje poznavala kompaniju, a i živjela je u različitim dijelovima Evrope i Azije da bi što bolje shvatila različita tržišta.

Iako su mnogi sumnjali u njezinu moć i zamjerali Ortegi nepotizam, njegova je kći ipak opravdala povjerenje. Prošle godine, usprkos pandemiji, zabilježili su najbolju godinu u historiji poslovanja. Zaradili su 27 posto više nego prethodne godine, a uz to su povećali neto dobit i otvorili više trgovina širom svijeta.

Tekstilni div ubilježio je 4,130 miliona dobiti, dakle 27 posto više nego prethodne godine. Čak i uz inflaciju i zatvaranje trgovina u Rusiji — jednom od njihovih najboljih tržišta — uspjeli su povećati neto dobit i otvoriti više prodajnih mjesta širom svijeta.

(Biznis.ba)