Kompanije

Heinekenu nakon dizanja cijena pala prodaja

Autor: Biznis.ba
Heinekenu nakon dizanja cijena pala prodaja

Nizozemski proizvođač piva Heineken saopćio je danas o većem prihodu u trećem tromjesečju zahvaljujući višim cijenama koje su nadoknadile smanjen obim prodaje.

Ukupni prihod Heinekena porastao je u trećem kvartalu dva posto, na 9.6 milijardi eura, pokazuje finansijski izvještaj. Kada se isključe promjene valutnih tečajeva i prodaja, odnosno kupovina imovine, porastao je za 4.5 posto.

U razdoblju od januara do septembra ukupni prihod uvećan je gotovo pet posto, na 8.01 milijardu eura. Prilagođen za promjene valutnih tečajeva i prodaju, odnosno kupovinu imovine bio je gotovo šest posto veći nego u istom razdoblju lani.

Organski obim prodaje smanjio se u razdoblju od jula do septembra za 4.2 posto, saopćila je kompanija ukazujući na "izazovne" privredne uslove na brojnim tržištima i slabiju potražnju kupaca zbog podignutih cijena. U prvih devet ovogodišnjih mjeseci pala je za 5.1 posto.

U segmentu vrhunskih piva organska prodaja se u razdoblju od jula do septembra smanjila za 5.7 posto, odražavajući lošije rezultate na ključnom vijetnamskom tržištu i povlačenje iz Rusije.

U devet mjeseci zaključno s septembrom Heineken je poslovao s neto dobiti od 1.92 milijarde eura, nižom gotovo 13 posto nego u istom razdoblju lani.

Potvrdili su da u ovoj godini očekuju organski rast prilagođene operativne dobiti u rasponu od nula do pet posto, prenosi Hina.

(Biznis.ba)