Nevjerovatan uspjeh

Hisense Europe ove godine očekuje 4,8 milijardi eura prihoda

Autor: Biznis.ba
Hisense Europe ove godine očekuje 4,8 milijardi eura prihoda
Foto: Hisense Europe

Hisense Europe očekuje da će ove godine dosegnuti 4,8 milijardi eura prihoda, u usporedbi s 4,5 milijardi prošle godine.

Planiraju dosegnuti još milijardu eura sljedeće godine. Zapošljavaju 9600 ljudi, od kojih je 5000 u Sloveniji. Prema riječima Boštjana Pečnika, izvršnog potpredsjednika Uprave Hisense Europe, ne razmatraju preseljenje firme, ali „bez snažne automatizacije i digitalizacije proizvodnje lokacija u Velenju dugoročno neće biti konkurentna“.

U Velenju imaju 5000 zaposlenika, od kojih je oko 4000 u proizvodnji. Praktički im uvijek nedostaju radnici za jednostavne poslove, zbog čega je i automatizacija nužna, rekao je Pečnik.

"Učinit ćemo sve što možemo kako bismo osigurali da proizvodnja raste i da nam za to ne trebaju dodatni zaposlenici.“

Naglasio je da će se struktura zaposlenika sigurno promijeniti u budućnosti.

"Zapošljavat ćemo visokoobrazovano osoblje koje će automatizirati, digitalizirati i razvijati nove proizvode.“

U sljedeće dvije ili tri godine ne očekuju smanjenje broja zaposlenih, ali očekuju povećanje proizvodnje. Bio je jasan:

"Ako će nam biti potreban isti broj ljudi za proizvodnju jednog proizvoda, nećemo globalno preživjeti.“

Gorenje, koje je od 2018. dio kineske Hisense grupe, ima vlastite proizvodne pogone u Sloveniji, Srbiji i Češkoj, kao i razvojne i kompetencijske centre u Švedskoj, Nizozemskoj, Češkoj i Sloveniji, odnosno Velenju. Jedan je od vodećih svjetskih proizvođača elektronike i kućanskih aparata, prenosi SEEbiz.

"Ove godine ostvarit ćemo 7 posto tržišnog udjela u Evropi, što je jedan posto više nego prošle godine, i 4,8 milijardi eura prihoda, što je povećanje od šest posto u odnosu na prošlu godinu. Najbrže smo rastuća firma u Evropi u području kućanskih aparata", naglasio je Boštjan Pečnik, dodajući da u 2026. planiraju približiti prihode 5,5 milijardi eura i time dodatno povećati tržišni udio i u prodaji kućanskih aparata i televizora.