zbog jednog cilja

Legendarna kompanija "Campbell soup" hoće da izbaci supu iz naziva

Autor: Biznis.ba
Legendarna kompanija "Campbell soup" hoće da izbaci supu iz naziva
Foto: Ilustracija

Legendarna kompanija "Campbell Soup", stara 155 godina, mogla bi da promijeni ime u "Campbell company".

Cilj je da se bolje prikaže rastuća linija proizvoda koja trenutno uključuje sosove, grickalice i pića, pojasnio je Marc Claus, izvršni direktor kompanije.

Investitori bi trebalo da glasaju o promjeni imena na godišnjoj skupštini u novembru.

Iako je supa u konzervi i dalje ključni dio "Campbell" poslovanja, kompanija je nastojala da se prilagodi promjenljivom tržištu akvizicijom drugih preduzeća kao što je Raov proizvođač sosova, Sovos brends.

"Uvijek ćemo voljeti supu i nikada nećemo odustati od ovog posla. Ali danas smo mnogo više od supe", rekao je Claus tokom dana investitora u kompaniji, prenosi BBC News.

Pored najpoznatije linije proizvoda, Campbell ima krekere Goldfish, čips Kejp kod, V8 napitke, Prego sosove.

Klaus je rekao da će Campbellu biti potrebna prodaja supe da bi ostala stabilna i kako bi ispunila zacrtane finansijske ciljeve.

Drugi rukovodioci vjeruju da će prodaja supe imati korist od stanovništva koje stari u SAD, jer stari ljudi jedu supu.

Campbell je bila prva kompanija koja je prodavala supu u konzervi prije više od 100 godina.

Proizvod je poslužio kao inspiracija za jedno od najpoznatijih dijela pop arta američkog umjetnika Andy Warhol.

Kompanija procjenjuje da će njena neto prodaja porasti između devet i 11 posto u fiskalnoj 2025. godini.

Campbellovi čelnici očekuju da će njihovi krekeri Goldfish biti ključni pokretač rasta i da će na kraju postati najveći brend do 2027. godine.