Španska modna kompanija Mango planira do 2026. godine otvoriti 500 novih trgovina na ključnim tržištima poput Sjedinjenih Država, Kanade, Francuske, Italije, Ujedinjenog Kraljevstva i Indije te u matičnoj zemlji, objavila je kompanija predviđajući skok prodaje u ovoj godini.
Rival španskom Inditexu, vlasniku Zare, saopćio je da će ovu godinu zaključiti sa prihodima povećanim za 12 posto u odnosu na 2022. godinu, na preko tri milijarde eura, poduprtima ulaskom brenda Mango u američke savezne države Teksas, Georgiu i Kaliforniju.
Širenje poslovanja, u sklopu trogodišnjeg strateškog plana koji će biti predstavljen u martu, slijedi njegov povratak u Sjedinjene Države nakon dva neuspjela pokušaja, gdje planira do iduće godine udvostručiti broj trgovina na 40.
Mango je ove godine otvorio 130 novih trgovina i obnovio još 80 te sada broji oko 2700 prodajnih mjesta na ukupno 115 tržišta.
Nadalje, iz te porodične kompanije saopćili su da će u svoj upravni odbor imenovati još četiri nezavisna člana, uključujući Marca Puiga, predsjednika španske kozmetičke grupe Puig, vlasnika brendova kao što su Carolina Herrera, Paco Rabane i Charlotte Tilbury. Puig, čija kompanija razmišlja o inicijalnoj javnoj ponudi, ne preuzima udio u Mangu, koji je prije 40 godina u Barceloni osnovao Isak Andic, trenutno njegov neizvršni predsjednik.
Mango će od marta proširiti upravni odbor na devet članova kako bi ojačao svoje korporativno upravljanje, stoji u saopćenju. Među ostalim novim članovima uprave su profesor IESE Business Schoola Jordi Canals, partner AZ Capitala Jorge Lucaya i Jordi Constans, direktor raznih nacionalnih i međunarodnih kompanija.
Također, Mango je objavio da je njegov glavni izvršni direktor Toni Ruiz postao dioničar nakon kupovine pet posto udjela u kompaniji.