Ulaganje njemačkog zračnog diva Lufthanse u italijansku državnu zračnu firmu ITA Airways, za koje čelnici Lufthanse očekuju da će biti objavljeno u ponedjeljak, moglo bi se suočiti s kašnjenjima u posljednjem trenutku.
Zatvaranje dugo dogovorenog posla nije bilo objavljeno do ponedjeljka poslijepodne, a italijanska novinska agencija ANSA izvijestila je da bi ulazak Lufthanse kao dioničara u ITA-u mogao potrajati još nekoliko dana.
To dolazi uprkos povjerenju čelnih ljudi Lufthanse, uključujući izvršnog direktora Castern Spohra, koji je već unaprijed najavio osoblju firme da će se posao zaključiti u ponedjeljak.
ANSA je, pozivajući se na neimenovane izvore, rekla da Lufthansa i italijanski zračni prijevoznik u državnom vlasništvu još uvijek rade na posljednjim detaljima i reviziji dokumenata.
Posao bi mogao biti sklopljen najkasnije do srijede, javljaju agencije.
Ni Lufthansa ni dužnosnici italijanskog ministarstva gospodarstva i finansija u ponedjeljak nisu dali fiksni datum za dogovor.
U intervjuu u ponedjeljak za novine Frankfurter Allgemeine, Spohr je bio oprezniji, rekavši samo da očekuje da će se posao zaključiti "ove sedmice".
U prvom koraku, Lufthansa Grupa namjerava steći 41% manjinskog udjela u ITA-i, nasljednici ranijeg italijanskog nacionalnog prijevoznika Alitalia.
Očekuje se da će Lufthansa u avioprijevoznika uložiti 325 miliona eura (332 miliona dolara).
Spohr je u ponedjeljak za novine ponovio da dogovoreni cilj posla ostaje eventualno povećanje Lufthansinog vlasništva nad italijanskim zrakoplovnim prijevoznikom na 90 posto, prenosi SEEbiz.
No Spohr je rekao da sljedeći korak, iako je već dogovoren, nije planiran za tekuću godinu "iz današnje perspektive".
"U našem je interesu zadržati italijansku vladu u nadolazećim mjesecima", rekao je frankfurtskim novinama.
Za kompletno preuzimanje dogovoren je ukupni iznos od 829 miliona eura.
S oko 100 aviona i oko 5000 zaposlenika, ITA bi odmah postala najveća inozemna podružnica Lufthansa Grupe.
Evropska unija odobrila je posao koji je dogovoren 2023. godine podložan strogim uvjetima tržišnog natjecanja.
Grupa Lufthansa posjeduje niz evropskih zrakoplovnih prijevoznika uz istoimenog njemačkog nacionalnog prijevoznika: Među udjelima grupe su SWISS, Austrian Airlines, Eurowings, Brussels Airlines i Edelweiss Air.