Prepravljali su kamione i klasične automobile u električna vozila, a jedan od glavnih investitora u ovaj projekat bio je David Beckham. Nakon tri godine Lunaz povlači kočnicu i zaustavlja sve aktivnosti.
Lunaz se proslavio kontroverznim prepravkama klasičnih automobila u električne. Ova britanska kompanija, u koju je uložio Bekam (ima ili je imao 10% dionica), razvila je zaista jedinstvene automobile. Tamo su se isporučivali Aston Martin DB5 i DB6, klasični Rolls-Roycevi i cijela gama Range Rovera prve generacije. Ali novac je donela i druga strana posla, odnosno prerada kamiona u električna vozila.
Ipak, sve govori da budućnost ove kompanije nije sigurna. Lunaz je potpuno obustavio poslovanje i usmjerio se na restrukturiranje, otpuštajući veliki dio zaposlenih.
Lunaz tvrdi da je kriza kompanije povezana s promjenama na tržištu.
Reč je pre svega o odlaganju datuma zabrane prodaje vozila s unutrašnjim sagorijevanjem. Prema mišljenju Britanaca, ovom vladinom odlukom kupci su manje voljni da se odluče za električne konverzije.
Ipak, sve ukazuje da ovaj slučaj ima dublje značenje. Bivši zaposlenini kompanije primijetili su da su ulagači povukli svoj novac. Da li se ovoj grupi pridružio i David Beckham, jedan od deoničara, teško je reći. Takva reakcija ulagača je izazvala finansijske probleme.
Zanimljivo, s “proizvodne trake” Lunaza sišlo je dosta prepravljenih automobila, posebno klasičnih, međutim prema riječima zaposlenih, Lunaz uopšte nije mogao da ispuni poslovne ciljeve.
Najverovatnije su ulaganja u modifikacije privrednih vozila, kao i u restomodove klasičnih automobila jednostavno bila prevelika i nisu se isplatila.
Štaviše, mnogi proizvođači kamiona već nude fabričke električne pogone, što garantuje bolje garancije i pouzdaniju uslugu. Zato je teško reći da li Lunaz ima šanse da se vrati na tržište u sadašnjoj formuli ili će mu preostati samo dio koji se bavi modifikovanjem klasika. Međutim, ovo je prilično malo tržište.