Prodaja oglasa na Instagramu i Facebooku skočila je ovog proljeća, što je dovelo do skoka dobiti za matičnu kompaniju Meta.
Meta je saopćila da su prihodi porasli na više od 39 milijardi dolara u tri mjeseca zaključno s junom, što je 22 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine, jer je naplaćivala više za oglase i reklame su dosegle do većeg broja ljudi, navodi BBC.
Dobit je skočila na gotovo 13,5 milijardi dolara uprkos velikim ulaganjima u projekte umjetne inteligencije (AI), prenosi Fena.
Grupa je također nedavno pristala platiti 1,4 milijarde dolara američkoj državi Teksas zbog optužbi da je prikupljala podatke o korisnicima i druge informacije bez odgovarajućeg pristanka.
U srijedu je osnivač i izvršni direktor Mete Mark Zuckerberg rekao da je došlo do "snažnog" tromjesečja i nagovjestio da je njihov AI sistem "na putu da do kraja godine postane najkorišteniji AI pomoćnik u svijetu".