PMI revolucionira industriju: Ackenat na razvoju bezdimnih proizvoda
Philip Morris International (PMI) objavio je peti godišnji Integrisani izvještaj o održivosti.
Cilj im je potpuno prestati prodavati cigarete u budućnosti pa su od 2008. uložili 12,5 milijardi dolara u razvoj bezdimnih proizvoda, saopćili su iz kompanije.
Prošle godine je broj punoljetnih korisnika PMI-jevih bezdimnih proizvoda iznosio 33 miliona, što je više nego u 2022. kada je iznosio 24,9 miliona.
“Prošla godina bila je obilježena jedinstvom, odlučnošću i kontinuiranom posvećenošću ostvarenju naše vizije budućnosti bez dima. Zahvaljujući otpornosti naših ljudi, njihovom izuzetnom talentu i vjeri, spremni smo suočiti se sa svim novim izazovima i nastaviti našu transformaciju uz predanost inovacijama i održivosti”, rekao je Jacek Olczak, glavni izvršni direktor PMI-ja.
Iz PMI-a su istaknuli da je u 2023. 36,4 posto prilagođenog neto prihoda kompanije došlo od bezdimnih proizvoda, u odnosu na 32,1 posto u godini prije. Istodobno, bezdimni proizvodi PMI-ja bili su dostupni na 84 tržišta, što je za 11 više nego u 2022., prenose Financije hr.
“Za gotovo milion pušača u Hrvatskoj koji ne prestaju pušiti važno je, uz primjerenu regulativu, omogućiti dostupnost informacija o bezdimnim proizvodima, koji, iako nisu bez rizika, predstavljaju bolji izbor od nastavka pušenja cigareta”, kazala je predsjednica Uprave Philip Morrisa Zagreb Anita Letica.
PMI je u 2022. preuzeo kompaniju Swedish Match, lidera u proizvodima za oralno korištenje nikotina, postavši vodeća kompanija za bezdimne proizvode s vodećim brendovima IQOS i ZYN, saopćili su.
Kompanija procjenjuje kako je oko 20,8 miliona punoljetnih pušača širom svijeta prešlo na IQOS.