Medijska firma Time najavila je partnerstvo s firmom OpenAI, poznatom po razvoju ChatGPT-a, kako bi poboljšala pristup kvalitetnim informacijama za globalnu publiku.
Ta saradnja uključuje višegodišnji ugovor o licenciranju sadržaja, dio Timeove šire strategije za dosezanje mlađe i raznolikije publike, izvještava Axios.
Kao dio dogovora, OpenAI će imati pristup Timeovim arhivama koje obuhvaćaju posljednju 101 godinu, koje će koristiti za treniranje svojih velikih jezičnih modela.
To će OpenAI-ju omogućiti korištenje ovih informacija za odgovaranje na pitanja korisnika u aplikacijama kao što je ChatGPT, prenosi Nova ekonomija.
Također, OpenAI će imati pristup najnovijim vijestima i sadržaju Timea kako bi mogao pružiti ažurirane informacije korisnicima u stvarnom vremenu.
OpenAI će citirati Time u svojim odgovorima i dati poveznice na izvorne tesktove na Time.com, prenosi SEEbiz.
Osim toga, Time će imati priliku koristiti OpenAI tehnologije i alate za razvoj novih proizvoda i poboljšanje digitalnog novinarstva.
Time će podijeliti svoja iskustva i primjere iz prakse kako bi poboljšao korištenje AI tehnologija u novinarstvu.
Finansijski detalji ugovora nisu objavljeni, no poznato je da su prethodni ugovori koje je OpenAI sklopio s izdavačima uključivali finansijsku naknadu.
Ovo je posljednji u nizu ugovora koje je OpenAI sklopio s izdavačima, uključujući ugovore s The Atlantic i Vox Media prošli mjesec, kao i News Corp u maju.
Sve više medijskih kuća odlučuje se za partnerstvo s OpenAI-jem umjesto sudskog spora, poput New York Timesa koji tuži OpenAI za kršenje autorskih prava.