firma za društvene medije

Trumpova kompanija ostvarila veliki kvartalni gubitak

Autor: Biznis.ba
Trumpova kompanija ostvarila veliki kvartalni gubitak
Foto: Arhiva

Trump Media, firma za društvene medije čiji je većinski dioničar bivši predsjednik Donald Trump, u petak je izvijestila o neto gubitku od više od 16 milijuna dolara u posljednjem financijskom tromjesečju, jer su joj ionako skromni prihodi pali 30% na samo 836.900 dolara.

Trump Media posjeduje aplikaciju Truth Social koju često koristi bivši predsjednik.

Cijena dionice Trump Media, koja trguje pod oznakom DJT, oštro je pala s više od 71 dolara po dionici nedugo nakon što je krajem marta počelo javno trgovanje nakon spajanja s takozvanom korporacijom za stjecanje posebne namjene.

Dionice Trump Media zatvorene su na 26,21 USD po dionici u petak poslijepodne, pad od ,49%.

Firma ima tržišnu kapitalizaciju od gotovo 5 milijardi dolara, što je izuzetno visoka procjena s obzirom na vrlo skromnu prodaju, prenosi SEEbiz.

U podnošenju 10-Q u petak poslijepodne, Trump Media je izvijestila o gubitku od 16,37 miliona dolara za drugo tromjesečje koje je završilo 30. juna, u usporedbi s gubitkom od 22,8 miliona dolara za drugo tromjesečje 2023. godine.

Otprilike polovica gubitka u prošlom tromjesečju nastala je zbog pravnih troškova povezanih sa spajanjem Trump Media s Digital World Acquisition Corp., priopćila je firma.

"Osim toga, firma je napravila 3,1 milion USD troškova IT savjetovanja i licenciranja softvera, prvenstveno povezanih s ugovorom o licenciranju softvera za pokretanje svoje nove usluge TV streaminga", navodi Trump Media u priopćenju za javnost.

Prihod za posljednje tromjesečje od 839.000 USD u usporedbi s 1,2 miliona USD za isto tromjesečje prošle godine.

"Značajan dio smanjenja mogao se pripisati promjeni udjela prihoda s jednim od naših partnera za oglašavanje, u vezi sa sporazumom namijenjenim poboljšanju kratkoročnog finansijskog položaja Društva prije poslovnog spajanja", navodi Trump Media u svom 10-Q podnošenje.

"Osim toga, prihodi su varirali dok smo selektivno testirali novonastalu inicijativu oglašavanja na firminoj platformi Truth Social", rekli su iz firme.