Uber Technologies Inc. kupuje Foodpanda poslovanje kompanije Delivery Hero SE na Tajvanu za 950 miliona dolara, jačajući svoju kontrolu nad ključnim azijskim tržištem dok nastoji da proširi svoje prisustvo u regionu.
Uber, čije je poslovanje dostave obroka globalno ostvarilo dobre rezultate tokom posljednjeg kvartala, planira da završi ovu transakciju u gotovini do prvog polugodišta 2025. godine. Akvizicija, jedna od najvećih u Tajvanu izvan industrije čipova,.
Ova transakcija dolazi dok njemačka kompanija Delivery Hero pokušava da se oslobodi nekih svojih prekomorskih poslovanja kako bi poboljšala profitabilnost, dok raste zabrinutost investitora u vezi sa novčanom pozicijom kompanije. Preuzimanje također označava povlačenje kompanije Delivery Hero iz Azije.
Kao dio sporazuma sa njemačkom kompanijom, Uber se takođe složio da kupi 300 miliona dolara vrijedne nove emitovane akcije Delivery Hero-a po cijeni od 33 eura po akciji i da poseduje oko 2,98 procenata vlasništva u njoj, prenosi Reuters.
Iako platforme za online dostavu hrane predstavljaju mali dio konkurentnog tržišta dostave hrane u Tajvanu, operacije Foodpanda na ostrvu bile su bez gubitka u posmatranom periodu od poslkednjih 12 mkeseci zaključno sa 31. martom, saopštile su kompanije.
Poslovanje je tokom tog perioda prihodovalo 1,6 milijardi eura.