United Parcel Service prodaje svoju firmu posredovanja u prijevozu tereta konkurentskom posredniku RXO-u za 1,025 milijardi dolara.
Prodaja Coyote Logisticsa objavljena u nedjelju daleko je manja od 1,8 milijardi dolara koliko je UPS platio za poslovanje 2015., ali unapređuje strategiju izvršne direktorice UPS-a Carol Tomé da se oslobodi manje profitabilnih poslovnih jedinica dostavnog diva kako bi se poboljšala struktura firme.
Tomé je rekla da prodaja "omogućuje još veći fokus na našu osnovnu djelatnost."
Coyote Logistics ostvario je oko 3,2 milijarde dolara prihoda u 2023. s oko 470 miliona dolara bruto marže i otprilike 86 miliona dolara prilagođene zarade prije kamata, poreza, deprecijacije i amortizacije.
RXO je rekao da će ga akvizicija učiniti trećim najvećim brokerom u zemlji, nakon C.H. Robinson Worldwide i Total Quality Logistics.
"Dodavanje Coyoteove korisničke baze diverzificirat će vertikalnu kombinaciju RXO-a i povećati broj kupaca koji s nama posluju s više od milion dolara za približno 80%", rekao je izvršni direktor RXO-a Drew Wilkerson.
Tomé je u januaru objavio da UPS odmjerava prodaju posredničkog posla, rekavši da je jedinica previše izložena promjenama na tržištu prijevoza kamiona i koči UPS-ovu zaradu, prenosi SEEbiz.
UPS je kupio Coyote 2015. kao način proširenja svog poslovanja u industrijskom prijevozu tereta i korištenja Coyoteovih operacija usklađivanja tereta s dostupnim kamionima kako bi vlastite interne operacije učinio učinkovitijima.
Otkako je 2020. godine preuzela čelnu poziciju u UPS-u, Tomé je odustala od operacija kako bi se firma izravnije usredotočila na svoju osnovnu djelatnost selidbe paketa. To je značilo razotkrivanje nekoliko akvizicija koje su UPS-u donijele više operacija industrijskog transporta s ciljem dubljeg prodora u korporativne lance opskrbe.
U 2021. firma je prodala svoju UPS Freight jedinicu za manje od tereta kamiona, koja je kombinirala više utovara kupaca u jednoj prikolici, kanadskoj transportnoj firmi TFI International za 800 miliona dolara, prenosi SEEbiz. Posao je ostvario prihod od oko 3 milijarde USD, ali je poslovao s profitnom maržom od 2,3%, manjom od UPS-ovog poslovanja s paketima.
Posrednici zarađuju na tankom jazu između onoga što su pošiljatelji spremni platiti i onoga što prijevoznici kamiona naplaćuju za prijevoz tereta. Aktivnost posredovanja u prijevozu tereta, koja je porasla tokom pandemije Covid-19 dok su trgovci na malo i proizvođači tražili pomoć za ponovno postavljanje svojih opskrbnih lanaca, u padu je već dvije godine.