nadolazeća sezona

Wizz Air smanjuje broj zimskih letova u bazama u Skoplju i Beogradu

Autor: Biznis.ba
Wizz Air smanjuje broj zimskih letova u bazama u Skoplju i Beogradu
Foto: Arhiv

Wizz Air je nastavio smanjivati frekvencije u svojim bazama za nadolazeću zimsku sezonu 2024./25., koja počinje 27. oktobra, dok flota A320neo-obitelji prijevoznika prolazi inspekcije zbog proizvodnih problema s motorima.

Stvar je dovela do toga da je Wizz Air trenutno prizemljio više od četrdeset svojih aviona. Zračni prijevoznik je izmijenio svoje zimske operacije koje će vidjeti smanjenje učestalosti na devet ruta iz Skoplja u usporedbi s prvobitno planiranim rasporedom od ranije ovog mjeseca, pri čemu će Beograd vidjeti redukciju na šest ruta.

Međutim, zračni prijevoznik također je odlučio pojačati usluge na odabranim odredištima, uključujući tri iz Skoplja i četiri iz Beograda, piše Ex-Yu Aviation News.

Wizz Air smanjio je frekvencije prema svom početnom planu na letove iz Skopja za Charleroi i Eindhoven s pet na četiri sedmično, Berlin s pet na tri, Köln, Milano i Hamburg s četiri na tri, Hahn i Bologna s tri na dva te Maltu s prvotno planirane četiri sedmične rotacije na tri sedmične.

Kao što je ranije objavljeno, avioprijevoznik je obustavio prodaju karata za zimu za linije iz glavnog grada Makedonije za Bremen, Kopenhagen i Stockholm Skavsta. S druge strane, letovi za Nürnberg povećat će se s dva na tri sedmično, Malmo s tri na pet sedmično, a London Luton s tri na četiri sedmice.

U Beogradu će niskotarifni prijevoznik prema svom početnom planu smanjiti učestalosti letova za Beauvais, Barcelonu, Berlin i Eindhoven s pet na četiri sedmične rotacije, kao i za Bergamo s četiri sedmične rotacije na tri. Međutim, povećat će uslugu za Dortmund s tri na četiri sedmično, kao i za Göteborg, Malmo i Stockholm Skavstu s dvije na tri rotacije sedmično. Daljnje promjene ostaju vjerovatne.

Wizz Air je ranije rekao za EX-YU Aviation News da se planira vratiti rastućim frekvencijama i mreži izvan svojih baza u Skoplju i Beogradu od ljeta 2025., uprkos problemima s motorom za koje se očekuje da će opterećivati vazdušnu firmu još dvije godine.