Marketing

Adidas lansira digitalne proizvode na Robloxu

Autor: Biznis.ba
Adidas lansira digitalne proizvode na Robloxu
Foto: X

Brend sportske odjeće otvorio je virtuelne pop-up prodavnice koje nude licenciranu digitalnu odjeću i odjeću po mjeri za platformu.

Uz druge velike brendove koji ulaze u svemir Robloxa, Adidas predstavlja digitalne verzije svoje odjeće na Robloxu, objavio je brend u četvrtak. Igrači Robloxa moći će prilagoditi svoje digitalne avatare s Adidas odjećom.

Kompanija se udružila sa kreatorom Robloxa Rushom Boginom kako bi kreirala ograničeno izdanje Adidas x Rush X kolekcije, navodi se u najavi. Kolekcija će izlaziti svake sedmice tokom ovog mjeseca.

Brend također ugošćuje virtuelne pop-up prodavnice u više Roblox okruženja, uključujući Princess Dress Up Obby, Cotton Obby!, Seaboard City i nekoliko drugih.

- Samoizražavanje, kreativnost i korisničko iskustvo su u srcu ovog ulaska Adidasa u Roblox. Adidas je kreirao niz odjeće koja utjelovljuje razigran, maštovit i vizualno hrabar duh Robloxa, dok ostaje vjeran Adidasovom suvremenom karakteru vođenom performansama, napisala je kompanija u svom saopćenju.

Želja za privlačenjem novih kupaca dolazi dok se brend pokušava oporaviti od pada Yeezyja. Kompanija je nastavila prodaju Yeezy proizvoda u maju, a kasnije je ažurirala svoje smjernice kako bi odražavala prodaju veću od očekivane.

U trećem kvartalu 2023. Adidas je prijavio pad neto prodaje od 6,4% na 6 milijardi eura, ili 6,4 milijarde dolara u vrijeme štampe. Otprilike godinu dana nakon prekida veza sa Yeom, ranije poznatim kao Kanye West, kompanija je ostvarila 350 miliona eura prihoda od Yeezy prodaje za kvartal, nešto manje od onoga što je Yeezy ostvario u Q3 2022. Adidas i dalje predviđa operativni gubitak za ovu godinu , ali broj sada iznosi 100 miliona eura u odnosu na 700 miliona eura predviđenih početkom godine.