Travel platforma

Expedia postaje Netflixov globalni partner za oglašavanje

Autor: Biznis.ba
Expedia postaje Netflixov globalni partner za oglašavanje
Expedia postaje Netflixov globalni partner za oglašavanje / Courtesy of Netflix

Platforma za putovanja Expedia će pokretati oglase lokalizovane za različite jezike i kulture i biti partner za "alfa mjerenje" u Velikoj Britaniji i Brazilu.

Kratak opis:

  • Expedia je prvi Netflixov globalni reklamni partner koji je aktivirao multimarket kampanju na streamerovom planu koji podržava reklame tokom 2024. godine, prema detaljima podijeljenim sa Marketing Dive.
  • Platforma za rezervacije putovanja će pokretati različite oglase lokalizovane za jezik i kulturu u SAD-u, Kanadi, Meksiku, Velikoj Britaniji, Francuskoj, Njemačkoj, Australiji, Japanu i Brazilu. Expedia će također biti partner alfa mjerenja u Velikoj Britaniji i Brazilu.
  • Partnerstvo pokazuje zašto se brendovi klade na Netflixov novi nivo podržan od reklama, koji pruža globalni razmjer i potencijal da se upoznaju sa ciljanom publikom gdje konzumiraju sadržaj kako linearna TV potrošnja opada.


Netflix i Expedia jačaju svoje međunarodne snage kampanjom usmjerenom na više od 23 miliona globalnih mjesečno aktivnih korisnika (MAU-ova) na nivou streamera koji podržava oglase.

“Ovo prvo partnerstvo takve vrste će našim angažovanim članovima koji podržavaju oglase ponuditi kontekstualno relevantne reklamne kreative, čineći iskustvo gledanja još ugodnijim, a istovremeno će Netflix učiniti globalnom destinacijom za naše reklamne partnere”, rekla je Amy Reinhard, koja je preuzela dužnost predsjednice reklamiranja na Netflixu u oktobru, u izjavi.

Kao dio partnerstva, Netflix će ovog mjeseca početi s emitovanjem lokalizovanog kreativnog sadržaja na odgovarajućim tržištima. Sadržaj je dio Expedijine platforme brenda "Made to Travel", a razvio ga je kreativni tim u kući. Kroz dogovor, Expedia će prikazivati različite oglase, uključujući spotove od 15, 30 i 60 sekundi, prilagođene svakoj zemlji.

Prva egzekucija će biti lansirana u Japanu, a Netflix će emitovati “Two Step”, spot u trajanju od 60 sekundi koji je režirao Hiro Murai (“Atlanta”, “The Bear”). U reklami je prikazana grupa japanskih prijatelja koji putuju u SAD kako bi ostvarili svoju strast, ples u liniji.

„Kako se globalne potrošačke navike brzo razvijaju, mi uvijek tražimo inovativne mogućnosti da predstavimo naše brendove i ispričamo priču lokalno“, rekao je Jon Gieselman, predsjednik Expedia grupe, u izjavi.

“Netflixov sofisticirani proizvod nam omogućava da ciljamo relevantnu publiku sa impresivnim dosegom. Ne plašimo se biti prvi i na ovo partnerstvo gledam kao na samo početak.”

Netflixov segment oglašavanja porastao je 70% u odnosu na kvartal u četvrtom kvartalu, a nivo podržan od strane oglasa dodao je 8 miliona MAU-a kako bi dostigao ukupnih 23 miliona. Ukupni prihodi kompanije tokom ovog perioda porasli su za 12,5% u odnosu na prethodnu godinu na 8,83 milijarde dolara.