Gledaoci odabrali

Filmovi sa dobrim marketingom, ali i sa razočarenjem za gledaoce

Autor: Biznis.ba
Filmovi sa dobrim marketingom, ali i sa razočarenjem za gledaoce
Foto: X

Znate one neke filmove koji se reklamiraju posvuda, toliko da imate osjećaj kao da propuštate nešto veliko ako ih ne pogledate?

Buzz Feed je pitao svoje čitatelje oko kojih se filmova stvara prevelik hajp, a na kraju su ih razočarali kada su ih pogledali. Ovo su neki od odgovora:

Saltburn
"Mučio sam se dok sam pogledao pola filma pa sam odustao i završio ga nekoliko dana kasnije. Nisam mogao razumjeti zašto su svi bili tako opsjednuti. U svakom slučaju, dosadan film."

Mean Girls (2024.)
"Bio sam presretan što izlazi mjuzikl na velikom platnu u modernijoj verziji, ali oni su ga iskasapili. Glumačka postava (bez Damiana, Janis i Regine) nije dovoljno jaka, a kako bi to popravili, promijenili su pjesme umjesto ljude koji ih pjevaju."

Barbie
"Bavim se marketingom i svi smo bili oduševljeni Barbie marketinškom kampanjom. Najdraži su mi bili panoi na kojima nije bilo ničega osim datuma i Barbie ružičastog potpisa. Nažalost, film nije bio tako sjajan kao reklama. Nisam se nijednom nasmijao."

Suicide Squad
"Suicide Squad je zakucao s trailerom s pjesmom Bohemian Rhapsody, sav marketing i glumačka postava su se činili sjajni. Toliko sam se razočarala kad sam zapravo pogledala film i shvatila da je katastrofa."

Frozen 2
"Svi su bili tako uzbuđeni što će izaći nastavak, ali kad sam konačno odlučio to pogledati sa svojom sestrom, bio sam tako zbunjen zašto su svi bili toliko opsjednuti time. Zaplet je bio užasan, pjesme loše i to mi je potpuno pokvarilo prvi Frozen."

Don't Look Up
"Sve reklame i najave učinili su da izgleda smiješno i intrigantno. Sviđa mi se Leo, sviđa mi se J. Law, ali bože, kakav glup film. Nisam ga čak ni pogledao do kraja. Isključio sam ga i otišao odspavati."