Novi potezi

Hellmann’s ima novu “Do Dip” kampanju

Autor: Biznis.ba
Hellmann’s ima novu “Do Dip” kampanju
Foto: Printscreen/Youtube

Kako je fudbal učvrstio svoje mjesto kao omiljena američka zabava, njegova baza obožavalaca proširila se daleko izvan tradicionalnih sportskih entuzijasta, sada uključujući fanatike fantazijskih liga, povremene gledaoce privučene grickalicama za dan utakmice i sve između.

Upravo ta dinamika između različitih tipova fanova, i hrane koja ih spaja, leži u srži najnovije Hellmann’s kampanje “Do Dip”. Ovim potezom brend iz portfolija Unilevera nastavlja jačati svoju povezanost s fudbalskom kulturom, potičući kako emocionalnu povezanost s brendom, tako i stabilan rast prodaje.

Ove sezone, brend ističe sve tipove fudbalskih fanova, od strastvenih navijača i samozvanih “kauč trenera” do zbunjenih novih partnera i povremenih ljubitelja grickalica. Ono što ih sve povezuje? Zajednička ljubav prema Hellmann’s Buffalo Chicken Dipu. U 15-sekundnom spotu pojavljuje se nekoliko likova, uključujući i novog dečka koji zbunjeno uzvikuje: “He touched it down” i “Oh, great fumble”, a koji su povezani ne ljubavlju prema fudbalu, već hranom pripremljenom s Hellmann’som.

“Smatrali smo da je to zabavan način da obradimo uvid da postoji mnogo različitih tipova fudbalskih fanova, uključujući i dečka koji je pozvan na druženje uz utakmicu, a nema pojma šta se dešava, ali to je u redu, jer je donio Buffalo chicken dip,” rekao je Brent Lukowski, viši direktor marketinga za američki segment začina u Unileveru.

Kreirana od strane VML New York, kampanja “Do Dip” trajat će do decembra na nacionalnoj televiziji, streaming platformama i društvenim mrežama, uz podršku partnerstava s NFL timovima, aktivacija na stadionima i retail medijske podrške. Inicijativa uključuje snažan TVC i digitalni video segment, podržan strateškom kombinacijom saradnji s influenserima, plaćenim društvenim kampanjama i digitalnim oglasima, prenosi Media Marketing. Dizajnirana za maksimalnu vidljivost, kampanja obuhvata čitavu NFL i univerzitetsku fudbalsku sezonu, držeći Hellmann’s u fokusu od tailgate zabava do postsezonskih proslava.

“Svi smo gledali utakmicu s ‘Fudbalskim početnikom’ – osobom koja zapravo ne zna mnogo o fudbalu. Trude se najbolje što mogu, zaista, samo što im ne ide baš najbolje. Ali ako su donijeli najbolji dip na svijetu? (Napravljen s Hellmann’som, naravno.) Pa, vjerovatno bismo im to oprostili,” rekla je Dana Stalker, grupna kreativna direktorica u VML-u.