Faza ispitivanja

Instagram testira duže Reels kako bi maksimizirao angažman

Autor: Biznis.ba
Instagram testira duže Reels kako bi maksimizirao angažman
Foto: Ilustracija

Instagram širi testiranje dužih Reels video objava, pri čemu neki korisnici sada mogu učitati Reels videozapise duge 3 minute u aplikaciji.

Kao što možete vidjeti u ovom primjeru, objavljenom od strane Justina Jarvisa (i podijeljenom od strane Matta Navarre), neki korisnici sada dobijaju upute da učitaju videozapise duge 3 minute za svoje Reels, što je povećanje s trenutnog ograničenja od 90 sekundi.

Što Instagram zapravo već neko vrijeme eksperimentiše, pri čemu su i videozapisi od 10 minuta u ranoj fazi ispitivanja u IG HQ.

Ovo je prvi put da se to vidi u živom testiranju, međutim, iako možete koristiti samo unaprijed snimljene videozapise kao duže Reels učitke, za razliku od snimanja putem kamere Reels.

Duži videozapisi su trenutni trend i na TikToku, kako bi se proširila korisnička ponašanja i pružila više sadržaja kako bi se ljudi zadržali angažiranim. Ove sedmice, TikTok je lansirao svoj novi Program za nagrađivanje kreatora, koji pruža novčane poticaje korisnicima koji učitavaju duže videozapise.

Instagram također potiče korisnike da učitaju duže Reels kako bi povećali angažman.

Duže vrijeme gledanja znači više zabave, i kako se društvene aplikacije udaljavaju od društvenih elemenata, zadržavanje zainteresiranih postaje nova ključna stvar za kontinuirani rast aplikacije.

Također olakšava više mogućnosti monetizacije, putem oglasa u toku, i s obzirom na to da mnogi ljudi sada gledaju sadržaj Reelsa, ima smisla za Metu eksperimentirati s formatom, kako bi vidjeli za što će se korisnici zadržati, i što mogu dobiti iz toga.

U januaru je Meta izvijestila da je konzumacija Reelsa povećana za 20% u odnosu na prethodnu godinu, pri čemu su preporuke za sadržaj temeljene na AI-u pomogle maksimizirati rast, i potaknuti korištenje i Facebooka i IG-a.

Dugi Reels, dakle, izgleda kao sljedeći korak.