Sponzorisani videozapisi

Marketing i zarada na TikToku: Više je načina

Autor: Biznis.ba
Marketing i zarada na TikToku: Više je načina
Foto: TikTok / Ilustracija

TikTok, popularna društvena medijska platforma koja je eksplodirala svojom zaraznom kombinacijom kratkih videozapisa, postala je ključno mjesto za stvaranje sadržaja i zarađivanje novca za kreatore širom svijeta.

Od smiješnih skečeva do plesnih izazova i savjeta o životu, TikTok nudi neograničene mogućnosti za izražavanje kreativnosti i povezivanje s publikom.

Jedan od najčešćih načina na koje kreatori zarađuju na TikToku je kroz partnerstva s brendovima i kroz sponzorstva. Kada kreator stvori dobar ugled i izgradi veliku publiku, brendovi često žele sarađivati s njima kako bi promovisali svoje proizvode ili usluge. Kreatori mogu napraviti sponzorisane videozapise u kojima prikazuju proizvode i korištenje tih proizvoda kroz svoj sadržaj. Cilj ovakve saradnje je da se napravi reklama bez reklame te da kreator kroz svoje vlastito iskustvo korištenja određenog proizvoda, potakne svoje gledatelje na kupovinu istoga.

Još jedan način zarađivanja novca na TikToku je kroz affiliate marketing. Kada kreator promoviše proizvod ili uslugu i koristi affiliate link, dobiva postotak svake prodaje koja proizlazi iz tog linka. Ovo je popularna strategija među kreatorima koji imaju specifičnu publiku koja je sklonija kupovini proizvoda ili usluga koje promovišu.

Neki kreatori koriste svoju popularnost na TikToku kako bi promovisali i prodavali vlastite proizvode, tzv. “merch” ili usluge. To može biti bilo što, od odjeće i kozmetike do usluga savjetovanja ili online kurseva.