Grinch ima glavnu ulogu

McDonald’s ima novu prazničnu kampanju

Autor: Biznis.ba
McDonald’s ima novu prazničnu kampanju
Foto: McDonald’s

McDonald’s započinje prazničnu sezonu kampanjom ograničenog trajanja u kojoj glavnu ulogu ima Grinch.

Ovaj fast-food gigant proveo je sličnu inicijativu u Kanadi prošlog decembra, a sada želi replicirati taj uspjeh i na tržištu SAD-a, svom najvećem tržištu, prema riječima Alysse Buetikofer, direktorice marketinga i korisničkog iskustva kompanije McDonald’s.

Kada saradnja McDonald’s x The Grinch stigne u restorane, donosi više od praznične kutije i zelenog brendiranja. The Grinch Meal podiže osnovne proizvode s menija, poput Big Maca i pomfrita, u sezonsku ponudu, uz povratak Dill Pickle McShaker Fries i para kolekcionarskih čarapa. Za McDonald’s ova promocija naglašava kako pravi praznični IP može osvježiti poznate proizvode i učiniti sezonsku ponudu uzbudljivom bez potrebe za operativnim promjenama u kuhinji.

“Grinch razumije – praznici su kaotični, i oduševljen je što našem fandomu daje dopuštenje da prihvati svog unutrašnjeg Grincha uz njegov nestašni praznični obrok i razigrane čarape”, rekla je Buetikofer u izjavi.

U zvaničnoj komunikaciji McDonald’s predstavlja aktivaciju kao potpuno Grinch „preuzimanje“, sugerišući da se lik „ušunjao“ na meni. Tema se proteže daleko izvan pakovanja, s rimama inspirisanim Dr. Seussom, upečatljivim Grinch zelenim vizualima i ručno crtanim teksturama koje se pojavljuju na kutijama, digitalnim meni-tablama i materijalima u aplikaciji. Saradnja uključuje i TV spot te program za kreatore sadržaja usmjeren prema gaming publici, u kojem se Grinch pojavljuje u namjerno haotičnim prazničnim scenama koje mnogo bolje odgovaraju njegovoj nestašnoj ličnosti nego uobičajenom tonu brenda McDonald’s.

McDonald’s je prepustio kontrolu nad svojim kanalima na društvenim mrežama, bilbordom na Times Squareu i PR komunikacijama Grinchu kao dio promocije, a brend je najavio dodatni „haotični sadržaj“ kasnije tokom sezone. Kompanija takođe pokreće ono što naziva svojom prvom potpuno integrisanom gaming inicijativom, koja uključuje praznične livestreamove Twitch kreatora kao što su Sydeon, TinaKitten, Happyhappygal i CyYu. Njihovi streamovi će uključivati unboxinge The Grinch Meal obroka, interaktivne izazove koje biraju gledaoci i druge brendirane elemente, piše Media Marketing.

Novi TV oglas emitovat će se na glavnim mrežama počevši od 2. decembra, uz široku medijsku strategiju koja obuhvata praznične hubove na Hulu i Roku, sezonske playliste na Spotifyju, prenose NFL-a i NBA-a, interaktivne oglasne kvizove na Pinterestu, TikTok Superlike formate i plasman na aplikacijama kao što su Venmo i PayPal.

Kampanju je razvila agencija Wieden+Kennedy New York, agencija od povjerenja McDonald’sa, uz kreativni doprinos Agency 123, Alma i Translation; digitalnu marketinšku podršku pružili su Publicis Groupe, IW Group i Boden; a za koordinaciju plaćenih medija bili su zaduženi Admerasia, Publicis Groupe, Navigation Blvd i Translation.