Od decembra

Meta će ciljati oglase na osnovu razgovora s Chatbotom

Autor: Biznis.ba
Meta će ciljati oglase na osnovu razgovora s Chatbotom
Foto: Unsplash

Kompanija Meta najavila je da će početi koristiti razgovore sa svojim chatbotom s vještačkom inteligencijom, Meta AI, za kreiranje sadržaja i oglasa koje korisnici vide na Facebooku i Instagramu.

Od 16. decembra korisnicima će se prikazivati preporučene objave ili oglasi povezani s temama o kojima razgovaraju s ovim alatom.

Na primjer, ako korisnik pita Meta AI o planovima za odmor, mogao bi vidjeti oglase vezane za putovanja.

Ažuriranje će se odnositi i na glasovne interakcije putem Metinih slušalica, ali zasad nije jasno hoće li korisnici imati mogućnost da onemoguće ovakav oblik ciljanja, piše Media Marketing.

Meta je saopštila da trenutno nema planove za prikazivanje oglasa direktno unutar chatbota.

Kompanija ovaj potez opisuje kao „postupan razvoj“, naglašavajući da mnogi korisnici već sada pretpostavljaju kako njihovi razgovori utiču na oglašivačke prakse. Uvođenje će biti globalno, ali će u početku isključivati Ujedinjeno Kraljevstvo, Evropsku uniju i Južnu Koreju zbog „regulatornih prepreka“. Prema izvještajima, Meta AI trenutno koristi oko milijardu ljudi širom svijeta.