Meta pokreće svoju prvu veliku Facebook brand kampanju u posljednje četiri godine, s ciljem da podsjeti korisnike, posebno mlađu publiku, da je osnovna svrha platforme, povezivanje, i dalje njezina najveća prednost.
Kampanju je razvila agencija Droga5, a nosi slogan “Malo povezanosti čini veliku razliku” (“A Little Connection Goes a Long Way”). Nakon nekoliko godina unapređenja iskustva korištenja Facebook aplikacije za mlade odrasle, od kojih su se mnogi udaljili od platforme, u Meti vjeruju da je sada pravo vrijeme da ponovo predstave Facebook široj publici.
Kampanja je započela oko “Thanksgiving Eve”, večeri prije Dana zahvalnosti, poznate kao najveće veče za ponovno povezivanje s prijateljima u SAD-u. Središnji dio je nostalgični film agencije Droga5, koji je režirao Miles Jay iz producentske kuće Smuggler. Film ističe tradiciju korištenja Facebooka za ponovno povezivanje s prijateljima iz djetinjstva ili rodnog mjesta, u lokalnim barovima, na utakmicama američkog nogometa i drugim poznatim mjestima, obnavljajući stare veze i stvarajući prostor za nove. Sve je upotpunjeno legendarnim duetom “Girl from the North Country” Boba Dylana i Johnnyja Casha, čiji je zvuk dodatno naglasio temu značajnih veza, prenosi Media Marketing.
“Zabilježili smo mnogo pozitivnog zamaha [među mladima].”rekla je Briana de Veer, globalna direktorica brend marketinga za Facebook, za Ad Age. “Zanimljivo je da se danas mladi jednako često priključuju aplikaciji kako bi se povezali putem naših alata poput Grupa i Marketplacea, kao i zbog prijatelja. Također je to sjajan podsjetnik za stariju publiku zašto dolaze na Facebook svaki dan i šta je na njemu sjajno. Sve uz stvarne ljude u središtu toga.”
Facebook je namjerno tempirao lansiranje kampanje uz prazničnu sezonu, period koji je prirodno povezan s ponovnim povezivanjem. Aktivnost na platformi obično raste oko Dana zahvalnosti, pa Facebook ovim potezom želi postati prirodan dio korisničkih prazničnih tradicija, posebno u trenucima kada su ljudi najviše skloni javiti se starim prijateljima.
Kampanja će se nastaviti dodatnim prazničnim spotovima, uključujući i božićni film fokusiran na druženje uz tajnog Djeda Mraza. Kako bi dodatno privukao mlađu publiku, Meta uvodi nove funkcije unutar aplikacije i pokreće saradnje sa Sports Illustratedom i 10 univerziteta, ciljajući posebno na energiju i lojalnost vezane za rivalitete u univerzitetskom sportu.
Također, Meta-in interni tim CreativeX razvio je nekoliko digitalnih oglasa koji ističu kako Facebook alati poput Grupa, Marketplacea i Događaja olakšavaju interakciju u stvarnom životu. Ovi vizuali osmišljeni su tako da pokažu kako svakodnevne Facebook funkcionalnosti mogu dovesti do značajnih veza offline.