"Sok koji pokreće sve"

Nova kampanja Tropicane: Osvrt na historiju i inovacije kroz godine

Autor: Biznis.ba
Nova kampanja Tropicane: Osvrt na historiju i inovacije kroz godine
Foto: Ilustracija

Nove reklame Tropicane ističu utjecaj na brunch, mimozu i konzumaciju iz frižidera. Kampanja pod nazivom "Sok koji pokreće sve" ističe ono što marka tvrdi da je "osnovno izmislila" u znak priznanja svoje preko 70-godišnje historije.

Iako Tropicana nije izmislila sok od naranče, ovaj brend koji postoji već decenijama u svojoj najnovijoj kampanji ističe neke napore za koje tvrdi da su imali utjecaja - ili "osnovno izmislili", kako oni kažu - od bruncha do subotnjih jutara pa sve do mimozu. Ovakav pristup može pomoći trgovcu da održi svoju relevantnost, budući da je prema istraživanju Kantar Research iz 2022. godine, Tropicana vodeći brend soka od naranče u svijesti, prepoznatljivosti, preferenciji i lojalnosti brendu.

"Sok koji pokreće sve" uključuje reklame u trajanju od 6, 15, 30 i 45 sekundi i obuhvatit će partnerstva s premium mrežama i televizijom uživo, a dodatno će se proširiti putem plasmana na Huluu, Disneyju i Peacocku. 45-sekundni produženi spot detaljno prikazuje osnivanje brenda 1954. godine i njegove vrijednosti, prije nego što detaljno istakne što bi bilo drugačije bez brenda, poput doručka za ponijeti, jutarnjih ljudi, konzumacije iz frižidera pa čak i baka. Kampanju su kreirale kreativna agencija Cramer-Krasselt i produkcijska kompanija JOJX.

Kako bi nastavila proširivati svoj generacijski utjecaj i doprijeti do mlađe publike, Tropicana će također proširiti kampanju na Meta, TikTok i YouTube, zajedno s audio plasmanima i digitalnim preuzimanjima na otvorenom u nekoliko većih gradova. Oglašavanje mlađim demografskim grupama postalo je veći fokus marketara u posljednjih nekoliko godina kako ključna Gen Z kohorta povećava svoju kupovnu moć.

Najnovija kampanja Tropicane slijedi pad potrošnje soka od naranče u posljednjih nekoliko godina. Ipak, Tropicana, podružnica PepsiCo-a, bila je vodeći brend po prodaji 2020. godine. Konkurenti Tropicane također su objavili kreativne proizvode dok pokušavaju ojačati svoju poziciju u kategoriji, uključujući i brend Coca-Cole Minute Maid, koji je lansirao novi vizualni identitet i svoju prvu globalnu kampanju prošlog proljeća.