Snimana sedam mjeseci

Prisjetite se reklame iz 2003. godine za koju kažu da je najkomplikovanija ikad

Autor: Biznis.ba
Prisjetite se reklame iz 2003. godine za koju kažu da je najkomplikovanija ikad
Foto: The Cog

Reklame iz autoindustrije godinama dominiraju u kreiranju viralnih reklama i promotivnih kampanja.

Vratimo li se samo dvadeset godina unazad, možemo vidjeti jednu od najboljih reklama za automobil ikada urađenih. Radi se o Hondinoj reklami “Tho Cog” (zupčanik), koja je premijerno prikazana 2003. godine te odmah postala hit.

Uprkos činjenici da je prikazana na čitava tri tržišta - britanskom, švedskom i australskom. Izazvala je toliki interes da je kasnije i snimljen dokumentarac o njenom nastanku.

Snimana je čak sedam mjeseci, a sam razvoj sistema trajao je četiri mjeseca. Preostala tri su potrošena na izvođenje, snimanje i montažu.
Najmanje promjene u temperaturi ili vjetru utjecale su na performanse, a sama reklama je trajala toliko dugo da je snimana u dva dijela.

Sve ostalo je napravljeno bez ikakvog korištenja pomoćnih efekata i sve u ovoj reklami je potpuno stvarno. To je i publika prepoznala i znala cijeniti.