Nedavno je Apple izazvao kontroverzu svojom reklamom "Crush", koja je prikazivala uništavanje instrumenata, fotoaparata, skulptura i drugih stvari kako bi istaknuo novi iPad Pro s OLED ekranom. Nakon burnih reakcija Apple se čak ispričao, a izvršni direktor priznao je da su promašili cilj ovim videom.
Ova reklama potaknula je Samsung da se uključi u raspravu. Reakcije na ovu situaciju bile su podijeljene. Čak su i slavne osobe poput Hugha Granta kritizirale ovakav pristup, no drugi su bili iznervirani samom činjenicom da je došlo do toliko negativnih reakcija.
Kao odgovor na ovo, Samsung Mobile je na svom X računu objavio video s hashtagom "UnCrush". U videu se prikazuje žena koja hoda preko razbijenih predmeta i prolivene boje, podsjećajući na incident iz Appleove reklame s hidrauličnom prešom. Zatim sjeda i počinje pjevušiti i svirati note na gitari koristeći Galaxy Tab S9, prenosi Index hr.
Mnogi nisu bili previše impresionirani njihovom reklamom. "Samsungova inspiracija leži u Appleovoj kreativnosti", "Ovo je nevjerovatno nekreativno", "Neću vam lagati, Appleova reklama je bolja", neki su od komentara na X-u.
We would never crush creativity. #UnCrush pic.twitter.com/qvlUqbRlnE
— Samsung Mobile US (@SamsungMobileUS) May 15, 2024