80. godišnjica

Smokey Bear i dalje širi poruku o prevenciji požara kroz emotivnu reklamu

Autor: Biznis.ba
Smokey Bear i dalje širi poruku o prevenciji požara kroz emotivnu reklamu
Foto: Smokey Bear

Najnovija verzija onoga što se naziva najdugovječnijom PSA kampanjom u Americi prikazuje dobro poznatog medvjeda kako vodi gledatelje kroz godine savjeta za prevenciju požara.

Smokey Bear je reklamna ikona američke Šumske službe u kampanji za prevenciju šumskih požara, koja je najdugovječnija kampanja javnog servisa u historiji Sjedinjenih Država

U proteklih 80 godina, Smokey Bear-ova rečenica "Samo ti možeš spriječiti požare" odoljela je testu vremena, opstajući kroz evoluciju koja je vidjela pojavu kampanjskog lika na kutijama za ručak, poštanskim markama, društvenim medijima i kao emojija. Da bi proslavili njegov kontinuirani utjecaj, USDA Forest Service, National Association of State Foresters i Ad Council vraćaju vrijeme unazad u čast svim preventivnim savjetima koje je ikonični medvjed dijelio tokom decenija.

Iza 80. godišnjice oglasa stoji FCB, kreativna agencija povezana sa Smokey Bear-om od njegovog predstavljanja 1944. godine. Spot "Decenije" emotivno vodi gledatelje kroz prethodnih pet decenija kako bi podijelio savjete za prevenciju požara - poput toga kako sigurno paliti vatru ili što učiniti s vrelim ugljenima - istovremeno ističući Smokey-ev generacijski utjecaj. Smokey Bear u reklami govori glasom glumca Henry ("Atlanta"). Drugi poznati glumci koji su posudili glas ovom brendiranom liku uključuju Sam Elliott i Stephen Colbert.

Pored spota "Decenije", FCB je radio s ilustratorom Gilbey-em na vintage filmskim plakatima koji prikazuju nostalgične verzije Smokey-a dok ističu različite savjete za prevenciju požara, s medvjedom prikazanim u svakom plakatu kao "protagonistom filma o prevenciji požara američke kulture", prema saopćenju. Nostalgija je bila popularna taktika ovih dana, s drugima, poput McDonald's-a i PepsiCo-a, koji također traže inspiraciju u prošlosti za kreativni marketinški sadržaj.

Dramatično prepričavanje Smokey-evog naslijeđa može biti upravo ono što potrošačima treba da bi savjeti za prevenciju požara ostali u prvom planu uma - iako to nije za reći da ih nikada zaista nisu zaboravili. Smokey Bear se pojavljuje u onome što se naziva najdugovječnijom kampanjom PSA-a u Americi, s 80% pojedinaca u anketi iz 2023. godine koji tačno imenuju Smokey Bear-a na osnovu njegove slike. Polovina ispitanika je naznačila da poznaju savjete vezane za prevenciju požara, prema detaljima iz saopćenja.

Povećanje podučavanja Smokey Bear-a odražava trajnu potrebu za edukacijom o prevenciji požara, pri čemu gotovo devet od deset neželjenih požara uzrokuju ljudi, prema podacima iz saopćenja.

"Kako nacionalna kriza zbog požara raste u ozbiljnosti, s svakom godinom donoseći neviđenu aktivnost požara u nove države, uzimajući značajne resurse, odgovornim osobama i našim šumskim zemljištima, imperativ Smokey-ove poruke mora rasti upravo zajedno s njom", rekao je Scott Phillips, državni šumar Južne Karoline i predsjednik Nacionalnog udruženja državnih šumarskih službi, u saopćenju.

Osim najnovijeg oglasa, Smokey Bear će biti prezentovan tokom cijele godine putem društvenih medija, partnerskih brendova i nacionalnih i lokalnih događaja.

Nacionalna kampanja predstavlja produžetak saradnje USDA Forest Service-a, Nacionalnog udruženja državnih šumarskih službi i Ad Council-a oko sprečavanja neželjenih, ljudskih uzrokovanih požara.