Spotify Wrapped 2025 po prvi put dobija TV kampanju u Ujedinjenom Kraljevstvu
Spotify je predstavio svoj dugo iščekivani Wrapped za 2025. godinu uz važnu premijeru: TV reklamu kreiranu posebno za tržište Ujedinjenog Kraljevstva.
Film, koji je režirao KC Locke, donosi svečani pregled umjetnika, fanova i kulturnih trenutaka koji su oblikovali muzičke navike u zemlji tokom ove godine. Kampanju je razvila i producirala Curly Media.
Spot okuplja impresivnu postavu najistaknutijih muzičkih zvijezda iz Ujedinjenog Kraljevstva, uključujući Central Ceeja, PinkPantheress, Lewisa Capaldija, Jade, Nemzzza, Skye Newman, Kingfishra, Sammyja Virjija i Sashu Keable. Njima se pridružuju i prepoznatljive kulturne ličnosti poput Louisa Therouxa, Bus Aunty, Al Nasha i Grime Gran, čije cameo uloge dodatno naglašavaju izrazito britanski karakter produkcije.
Kako bi osigurao maksimalnu vidljivost, Spotify podržava film snažnom strategijom emitovanja. Inovativni zakup omogućit će da reklama zauzme čitavu reklamnu pauzu tokom emisije I’m A Celebrity… Get Me Out Of Here! 3. decembra, jednog od najgledanijih zabavnih programa u zemlji. Film će se također emitovati nekoliko dana na ITVX-u, što predstavlja najveće zabavno lansiranje na nekom britanskom kanalu ove godine.
Izvan ekrana, kampanja se širi i na instalacije u Londonu i Manchesteru koje slave najistaknutije umjetnike godine, piše Media Marketing. U Londonu će Jade iznenada nastupiti u providnoj kutiji na Southbanku, referenci na njen hit Plastic Box, dok će telefonska govornica u blizini Tower Bridgea biti uređena u duhu PinkPantheressa. Central Cee bit će istaknut na billboardu na Shepherd’s Bush Greenu kroz gigantski lanac, dok će Manchester ugostiti mural duž čitavog zida i ogromnu tamburin instalaciju posvećenu grupi Oasis.
Ove godine prvi put stiže i Wrapped Party, nova društvena funkcija koja pretvara korisničke muzičke statistike u interaktivno iskustvo. Fanovi mogu u realnom vremenu upoređivati svoje rezultate i osvajati zabavne titule poput „Najopsjednutiji fan“ i „Vječni optimista“.
Vizualno, kampanja crpi inspiraciju iz taktilne, DIY audio kulture 1980-ih i 1990-ih, prizivajući miksete, šarene doodle crteže i klupske flyere, dok te reference spaja s modernom, digitalno vođenom estetikom Spotifyja.