Godina 2023. zasigurno je obilježena jedinstvenim izazovima, a vlasnici malih poduzeća i njihovi timovi za digitalni marketing morat će istražiti različite trendove kako bi pokrenuli svoje industrije naprijed – otvorenog uma.
U nastavku vam navodimo koji su TOP marketing trendovi malih kompanija/firmi/poduzeća u 2023. godini.
E-mail marketing
E-mail marketing ostaje jedan od najuvjerljivijih trendova digitalnog marketinga. Slanje biltena putem e-pošte je odlična metoda za promociju brendova i jačanje lojalnosti kupaca. Osim što dosežu široku publiku, marketinške kampanje putem e-pošte također omogućavaju vlasnicima i vlasnicama malih poduzeća da pokažu stručnost u industriji i istaknu svoje inicijative za društvenu odgovornost.
Savremeni softveri za email marketing omogućavaju vlasnicima preduzeća da mjere efikasnost svojih kampanja, što je neprocenjiv izvor podataka. Oni mogu naučiti šta funkcioniše, a šta ne radi poboljšanja svojih strategija internetskog marketinga.
Na kraju, ali ne i najmanje važno, e-poruke su odličan medij za prenošenje poslovne poruke direktno klijentima.
Influencer marketing
Influencerski marketing je prerastao u važnu digitalnu marketinšku strategiju za mala poduzeća. Očekuje se da će ovaj trend zadržati svoj tempo i odnosi se na mala i srednja poduzeća. Male firme mogu sarađivati sa tzv. mikro-influencerima-promoterima na društvenim medijima koji imaju hiljadama ili desetinama hiljada pratilaca. Iako mikro-influenceri imaju malu bazu obožavatelja, njihovi postovi i dalje izazivaju impakt zbog visokog nivoa angažmana. Ova vrsta influencera dobro poznaje svoju industriju i smatra se „svakodnevnim“ ljudima, stoga je veća vjerovatnoća da će njihovi sljedbenici vjerovati njihovim preporukama i mišljenjima.
Video
Očekuje se da će se popularnost live streaminga povećati. Jedan od najvećih razloga zašto vlasnici malih poduzeća strimuju na YouTubeu i Facebooku je to što je besplatan.
Instagram je prvi put predstavio svoju funkciju Reels 2019. Međutim, omogućio je korisnicima samo objavljivanje videa u trajanju do 15 sekundi. Kako bi se takmičili sa TikTokom, Instagram Reels sada mogu biti dugi i do 90 sekundi. Kratki vertikalni video snimci postali su neophodan digitalni marketing u 2022. godini i nastavili su to činiti i u 2023. Videa mogu sadržavati snimke iz vaše kompanije ili da se prikažu informacije o novom proizvodu.
Korisnički generisani sadržaj postaje nova normalnost
Poznat i kao User Genereted Content (UGC), ova vrsta sadržaja se odnosi na online materijale koje kreiraju ljudi koji nisu direktni predstavnici brenda. Korisnički generisani sadržaj može se sastojati od pozadinske priče brenda, kao i ocjena i recenzija kupaca. Ostali oblici UGC-a također uključuju:
- Sveobuhvatne studije slučaja
- Video snimci raspakiranja proizvoda
- Napisane ili snimljene recenzije proizvoda/usluga
- Komentari na bilten ili blog
- Gostovanja na prijenosima uživo i događajima
- Korisnički generirani sadržaj ne samo da pokazuje pozitivne aspekte brenda, već pokazuje i osjećaj autentičnosti. Da biste maksimalno iskoristili svoje UGC, proaktivno tražite recenzije, razgovarajte sa klijentima na društvenim mrežama i planirajte prilike za kreiranje sadržaja s potencijalnim kupcima kada ih upoznate.
AI chatbotovi
AI chatbotovi omogućavaju malim biznisima da idu u korak s digitalnom transformacijom. Ova rješenja za ćaskanje uživo pomogla su automatizaciju zadataka koji se ponavljaju koji obično zahtijevaju ljudsku intervenciju. Osim svoje primarne svrhe, AI chatbotovi su također igrali ključnu ulogu u prikupljanju relevantnih korisničkih informacija.
Pružanje korisničke podrške putem naloga malih biznisa na društvenim mrežama
Iskorištavanje poslovnih naloga na društvenim mrežama kao alata za korisničku podršku brzo postaje sve popularnije. Millennial i Gen Z potrošači sve više komuniciraju s kompanijama i trgovcima putem direktnih poruka (DM) i obrnuto. Budući da platforme društvenih medija — Facebook i Instagram — proširuju svoje mogućnosti e-trgovine, postalo je važnije nego ikad pružiti odličnu uslugu korisnicima na ovim platformama.
Korištenje konverzacijskog pristupa
Firme/biznisi usvajaju konverzacijski ton u svojim porukama kako bi pružila ugodnije iskustvo za svoje klijente. Ako je glas kompanije previše formalan, potrošači ga mogu smatrati otuđujućim, neprivlačnim i dosadnim. Stoga se očekuje da će više malih poduzeća unijeti humor u svoje poruke. Vlasnici malih biznisa mogu uživati u miru znajući da ne moraju da žrtvuju profesionalizam da bi ostali relevantni. Biti duhovit i zabavan može istaći jedinstvenu ličnost vašeg poslovanja, što će vam pomoći da se izdvojite od konkurencije. Da biste kreirali sadržaj koji zvuči manje formalno, možete:
- Izrazite više emocija u pisanju
- Koristite jednostavne riječi i kraće rečenice
- Pišite sa “ja” i “ti” umjesto glasom u trećem licu
- Ispričaj priču
- Postavljajte pitanja publici
- Glavni cilj je da zvuči više ljudski i manje robotski. Pišite kao da razgovarate sa prijateljem.