Aplikacije za plaćanje u svijetu su već odavno nešto na što su građani navikli i što koriste u svakodnevnim aktivnostima u trgovini. U Bosni i Hercegovini, kao i na brojnim drugim poljima, o uvođenju novih tehnologija tek se dugo priča, a malo toga konkretno radi.
No, da kao i u svemu ima izuzetaka dokazuje domaća Union Banka.
Usluga je vrlo jednostavna. U marketima, putem aplikacije mUNION, kupovinu možete obavljati jednostavnim skeniranjem QR koda na računu korištenjem mobilnog telefona. Tako mobilni telefon zapravo vam postaje zamjena za novčanik ili kartice, jer je dovoljno da skenirate QR kod sa računa.
Iako se učekivalo da će s ovom vrstom usluge u Bosni i Hercegovini prve krenuti velike strane banke to se nije desilo. One nisu učinile gotovo ništa da se prilagode evropskim i svjetskim trendovima koji idu na ruku fizičkim i pravnim licima te prate njihove potrebe s nizom unaprijeđenja i olakšica.
Njihov evidentan propust iskoristila je Union Banka i demonstrirala da je svjesna važnosti uvođenja ove opcije plaćanja i očitala lekciju drugima. Ostalim velikim bankama ostaje pitanje zašto još uvijek nisu razvile ovu opciju u Bosni i Hercegovini, tim prije jer istu već duže vrijeme nude u zemljama u okruženju.