Njemački proizvođač sportske odjeće i obuće Adidas danas je objavio da mu je neto dobit u trećem kvartalu 2018. godine uvećana za petinu u usporedbi s godinom ranije zahvaljujući snažnoj globalnoj potražnji.
Grupa Adidas u trećem je tromjesečju tako ostvarila neto dobit od 656 miliona eura, što je za 19 posto više u usporedbi s istim razdobljem godine ranije.
Ako se isključe fluktuacije tečajeva valuta, prihodi grupe porasli su za osam posto, na 5,9 milijardi eura, objavio je Adidas u saopštenju.
Rast prihoda pripisuju dvoznamenkastim stopama u ključnim regijama poslovanja u sjevernoj Americi, Kini i "sjajnim" prihodima od prodaje putem interneta.
Prihodi Adidasa u Rusiji su porasli sedam posto, a razlog je taj što grupa nastavlja lučiti koristi od procvata prodaje povezanog sa Svjetskim fudbalskim prvenstvom i nakon završetka takmičenja.
Izvršni direktor Kasper Rorsted izrazio je zadovoljstvo postignutim rezultatima koje pripisuje "visoko kvalitetnom rastu".
"Snažno smo poboljšali profitabilnost unatoč značajnom povećanim ulaganjima u marketing i brojnim nepovoljnim čimbenicima", kazao je.
Grupa sa sjedištem u njemačkoj saveznoj zemlji Bavarskoj među slabim je tržištima posebno istaknula Argentinu, gdje su im na prihode negativno utjecali problemi sa snažnim oscilacijama pezosa.
Poboljšane su ujedno projekcije za 2018. godinu u kojoj sada očekuju rast neto dobit u rasponu od 16 do 20 posto, na 1,6 do 1,7 milijardi eura. U prijašnjoj projekciji predviđali su rast od 13 do 17 posto.
Rast godišnjih prihoda očekuje se u visini od osam do devet posto u odnosu na godinu ranije, što je nešto slabije u odnosu na ranije procijenjenih 10 posto. Blago snižene prognoze u Adidasu pripisuju slabijem rastu prihoda u zapadnoj Evropi u odnosu na prijašnje procjene.
Biznis.ba / Hina