francuski tajkun

Bernard Arnault je u 2024. izgubio najviše novca od svih milijardera

Autor: Biznis.ba
Bernard Arnault je u 2024. izgubio najviše novca od svih milijardera
Foto: Bernard Arnault

Neto vrijednost bogatstva francuskog tajkuna Bernara Arnoa pala je ove godine više nego bilo kog drugog milijardera u okviru Bloombergovog indeksa milijardera. Do toga je došlo usljed smanjenja potražnje za luksuznom robom.

Osnivač modnog konglomerata LVMH zabilježio je pad svog bogatstva za 20 milijardi dolara tokom 2024. Prema rang-listi 500 najbogatijih ljudi na svijetu, njegovo bogatstvo je sada procijenjeno na 187 milijardi dolara.

Nakon što su akcije francuske kompanije ove sedmice pretrpjele razočaravajuće rezultate, Arnoovi gubici su premašili i gubitke najbogatijeg čovjeka Kine Žonga Šanšana, koji iznose čak 18 milijardi dolara.

Muskovi gubitnici
U međuvremenu, Elon Musk, najbogatija osoba na svijetu, pretrpio je veći dnevni pad, iako je i dalje u plusu za 11,5 milijardi dolara u 2024.

U srijedu je bogatstvo suosnivača Tesle palo za 21,7 milijardi dolara, nakon što je kompanija objavila razočaravajuće kvartalne rezultate. To je navelo nekoliko analitičara da smanje svoje ciljane cijene i akcije za 12 posto – najviše u skoro četiri godine.

Maskov jednodnevni pad bio je peti najveći tržišni pad u dvanaestogodišnjoj istoriji Bloombergovog indeksa bogatstva i doveo je do smanjenja njegovog bogatstva na 240,5 milijardi dolara. Međutim, uprkos tom padu, Musk bježi Jeffu Bezosu (Amazon) za oko 37 milijardi dolara.

Arnault (75) prošlog mjeseca je pao na treće mjesto liste najbogatijih pojedinaca na svijetu, a podsjećamo da je u vrijeme pandemije covida 19 zauzeo prvu poziciju, zahvaljujući rastu globalne potražnje za luksuznom robom, prenosi Investitor me.

Žong je, u međuvremenu, u opasnosti da izgubi čelnu poziciju u svojoj zemlji – koju drži skoro tri godine – usred pojačane konkurencije i PR izazova u gigantu flaširane vode Nongfu Spring Co.

Smanjenje Arnoovog bogatstva je ukorijenjeno u kineskoj ekonomskoj slabosti, tj. tržištu na koje se luksuzna industrija dugo oslanjala. Prodaja LVMH u regionu koji uključuje Kinu pala je za 14 posto u posljednjem kvartalu, što je razočaranje za grupu koja je do sada bila među najotpornijim.