Netflix je prošle sedmice nadmašio očekivanja u pogledu zarade i prihoda za treći kvartal. Ove brojke su značajne za investitore.
Netflix takođe želi da se udalji od broja pretplatnika kao glavne finansijske metrike. Međutim, broj pretplatnika možda najbolje odražava pravu vrijednost Netflixa.
Zapravo, vjerovatno je rast broja pretplatnika na članstvo podržano oglasima oduševio investitore i doprinio rastu dionica za 11% u petak. U trećem kvartalu, broj pretplatnika na nivo sa oglasima porastao je za 35% u odnosu na prethodni kvartal, čineći 50% novih prijava.
Dobijanje novih pretplatnika razlikuje se od povećanja marži kroz podizanje cijena ili smanjenje troškova. To znači da Netflix dolazi do novih korisnika koje inače ne bi privukao.
“To je dobar pokazatelj da se dio rasta, koji je nestao sa tržišta 2022. godine, vraća,” izjavio je Richard Broughton, izvršni direktor Ampere Analysis, za CNBC.
Ne samo da se sve više ljudi prijavljuje za Netflix, već ga i puno gledaju: u prosjeku oko dva sata dnevno, prema analitičaru JPMorgan-a Dougu Anmuthu, prenosi Bankar me. Bez oglasa, ovo bi bila nebitna statistika. Ali sa oglasima, dugo vrijeme gledanja omogućava Netflixu da naplaćuje više oglašivačima, čime povećava prihode.
Mnogi od nas uživaju u gledanju Netflixovih serija. Uz dominaciju kompanije u medijskom i streaming prostoru, dionice Netflixa su takođe vrijedne pažnje u poređenju s prošlom godinom. Dodatni podaci objavljeni u petak, uključujući maloprodaju i industrijsku proizvodnju za septembar, takođe su nadmašili očekivanja, što daje nadu za oporavak američke ekonomije.