Italijanska kompanija Calzedonia, prisutna u BiH na četiri proizvodne lokacije, mijenja poslovno ime
Jedan od najvećih stranih investitora u tekstilnoj industriji Bosne i Hercegovine italijanska Calzedonie mijenja ime u Oniverse.
Promjena imena odražava transformaciju iz kompanije poznate po unutrašnjoj odjeći i čarapama u međunarodnu i raznoliku grupu koja se sada proteže od luksuzne mode i robne marke Antonio Marras do vjenčanja, hrane i vina, prenosi Indikator.
Grupa je u avgustu ove godine od fonda Wise Equity kupila većinski udio od 60 odsto brodogradilišta Cantiere del Pardo (CdP) specijalizovanog za proizvodnju jedriličarskih i motornih jahti. Ranije je iskoračila u biznis s vinima ulažući u brend Signorvino.
Oniverse je inačica engleske riječi "Universe" i predstavlja svemir Grupe, koji se sastoji od njenih robnih marki, njenih ljudi i njenih vrijednosti. I to je također anagram od Veronesi, prezimena osnivača koji vodi rast tvrtke uz pomoć svojih sinova.
Sandro Veronesi je firmu osnovao 1986. godine sa sjedištem u Veroni a ona sada uključuje robne marke Calzedonia, Intimissimi, Intimissimi Uomo, Tezenis, Falconeri, Signorvino, Atelier Emé, Antonio Marras i, nakon akvizicije Cantiere del Pardo, Grand Soleil, Pardo i Van Dutch.
Grupa raspolaže sa pet hiljada prodajnih objekata u 43 zemlje svijeta. Prodavnice modnih marki, poznate i bh. potrošačima, poput Calzedonie, Intimisimija, Tezenisa i drugih neće se mijenjati.
Grupa je prošle godine ostvarila 3,047 milijardi evra prihoda, što je 21,6 odsto više nego godinu ranije.
Calzedonie, odnosno sada Oniverse, snažno je prisutna sa proizvodnjom u Bosni i Hercegovini - na četiri lokacije.
Proizvodni pogoni nalaze se u Novom Gradu, dva u Novoj Topoli kod Gradiške, te u Prijedoru.
Agencija FIPA je firmu Ella Textile d.o.o. Nova Topola Gradiška (dio Calzedonie Group) proglasila najvećim stranim investitorom u 2019.godini u Bosni i Hercegovini za ukupnu investicija od 40 miliona KM. Kompanija imale je prošle godine prihod od 9,7 miliona KM i 540 zaposlenih.