Ovo su njihove priče

Napustili su posao i pokrenuli biznis iz dnevne sobe – danas zarađuju petocifreno

Autor: Biznis.ba
Napustili su posao i pokrenuli biznis iz dnevne sobe – danas zarađuju petocifreno
Foto: Ilustracija

U svijetu poduzetništva, priče o ljudima koji su napustili sigurne poslove kako bi pokrenuli vlastiti biznis iz udobnosti svog doma postaju sve učestalije.

Ove inspirativne priče dokazuju da je moguće ostvariti značajan uspjeh s ograničenim resursima, ali s obiljem strasti i posvećenosti.​

Jedan od takvih primjera je Liz Fox Roseberry, bivša grafička dizajnerica koja je 2021. godine odlučila napustiti svoj posao i posvetiti se izradi nakita. Pokrenula je svoju Etsy prodavnicu u februaru 2023. godine, a njeni jedinstveni dizajni brzo su stekli popularnost na TikToku, gdje sada ima skoro pola miliona pratilaca. Njeni proizvodi su postali toliko traženi da su se pojavili i u popularnoj seriji "Emily in Paris". Danas, Liz vodi tim od pet osoba, uključujući i supruga koji je napustio svoj posao kako bi se pridružio porodičnom biznisu. ​

Sličnu hrabrost pokazala je i Alice Parmiter, koja je zajedno s partnerkom Wynter Karo osnovala Pimentae, kompaniju za gotove koktele na bazi tekile. Uprkos skepticizmu okoline i finansijskim rizicima, uložile su vlastitu ušteđevinu i pokrenule biznis iz svoje kuhinje 2021. godine. Njihov trud se isplatio; proizvodi su brzo stekli popularnost, a podrška poznatih ličnosti poput Michelle Keegan dodatno je povećala vidljivost brenda. Danas, njihova početna investicija od 20.000 funti gotovo je prerasla u milion funti vrijedan biznis, s proizvodima dostupnim u velikim trgovinama poput Selfridgesa i Waitrosea. ​

Još jedan inspirativan primjer je Munaf Kapadia, koji je napustio posao u Googleu kako bi pokrenuo "The Bohri Kitchen" zajedno sa svojom majkom. Počevši kao mali porodični poduhvat, brzo su stekli popularnost zahvaljujući autentičnoj kuhinji i jedinstvenom pristupu. Munafova priča je postala toliko poznata da je objavio knjigu "How I Quit Google to Sell Samosas", u kojoj detaljno opisuje svoj prelazak iz korporativnog svijeta u svijet kulinarstva. ​

Ove priče naglašavaju važnost prepoznavanja prilika, hrabrosti za preuzimanje rizika i strasti prema onome što radite. Pokretanje biznisa iz vlastitog doma može biti izazovno, ali uz posvećenost i inovativnost, moguće je ostvariti značajan uspjeh i finansijsku stabilnost.​