Po prvi put bh. vino se može degustirati u poznatom restoranu u centru Tokija
Zahvaljujući naporima predstavnika Agencije za unapređenje stranih investicija Bosne i Hercegovine (FIPA) u Japanu Shigehiko Nishihama, po prvi put bh. vino se može degustirati u poznatom restoranu „Maroko“ koji se nalazi u centru Tokija, oblast OTE-MACHI.
Izabrana su vina Vranac iz Vino Manastir Tvrdoš (Trebinje) i Žilavka Kvalitet iz Vinograda Nuić (Ljuuški).
Gospodin Nishihama je promovirao bh. vina poznatim restoranima u Tokiju i pregovarao oko njihove prodaje dugo vremena, da bi konačno 12. jula 2024. godine, obaviješten da je poznati restoran odlučio izabrati dvije vrste bh. vina kako bi ih posluživao svojim gostima.
Treba napomenuti da se bh. vina izvoze u Japan od januara 2014. godine, te da je to veliko postignuće s obzirom na veliku konkurenciju na japanskom tržištu.
Gospodin Nishihama ima dobre odnose sa vlasnicima vinarija u Bosni i Hercegovini više od 20 godina. Posjetio ih je u više navrata kako bi mogao krenuti sa njihovom promocijom na tržištu Japana.
Konačno, 2014. godine, japanska kompanija za uvoz M&P Corporation (Tokio) odlučio se za uvoz bh. vina iz 2 vinarije Vino Manastir Tvrdoš (Trebinje) i Vinogradi Nuić (Ljubuški).
Od jula 2024. godine, M&P Corporation uvozi ukupno 8 vrsta vina, 3 vrste iz Vino Manastir Tvrdoš, Vranac, Blatina Barrique, Hum Cabernet Sauvignon, i 5 vrsta iz Vinograda Nuic, Žilavka Kvaliteta, Blatina Kvaliteta, Posip, Merlot, Syrah Premium.
Ova bosansko-hercegovačka vina se prodaju na Web-site shopping mall-a u Japanu; http://item.rakuten.co.jp/chichukai/c/0000000358/
Potrošači japanskog tržišta zadovoljni su kvalitetom bh. vina i uživaju u degustaciji, posebno Žilavke i Blatine.
Za značajniju prodaju vina na japanskom tržištu potrebno je osigurati sredstva za njihovu promociju.