Svaki treći Nijemac traži savjet u trgovini, a zatim kupuje online
Otprilike svaki treći njemački potrošač zatražio je savjet u fizičkoj trgovini, ali je kasnije kupio proizvod online nakon poređenja cijena, pokazalo je istraživanje YouGova sprovedeno za dpa.
Gotovo polovina ispitanika odbacuje ovakvo ponašanje – 21% ga u potpunosti ne odobrava, a 25% uglavnom ne odobrava. Ipak, 9% je reklo da donekle odobrava korišćenje savjeta u trgovini prije online kupovine, dok 5% to u potpunosti odobrava. Oko trećine (34%) bilo je neodlučno.
Stefan Genth, direktor Njemačkog trgovačkog udruženja (HDE), kazao je da je ta praksa izazov za fizičke trgovine, prenosi Bankar me.
„Kada trgovac na malo ulaže velika sredstva u zakup i kompetentno osoblje, prirodno je bolno ako kupci prihvate savjet, a zatim kupuju online negdje drugo“, rekao je.
Međutim, Genth je primijetio da se češće događa obrnuto: potrošači istražuju proizvode online, a zatim ih kupuju u trgovinama. „Kupci sami odlučuju gdje će tražiti informacije i gdje će obavljati kupovinu“, rekao je, dodajući da je to osnova slobodne i poštene konkurencije.