Elon Musk ima problem sa sopstvenom reputacijom.
Prema posljednjem istraživanju market intelligence kompanije Calibar, sve manje ljudi je spremno da investira i sve manje ljudi je spremno da kupi automobile marke Tesla.
Prema posljednjem izvještaju rezultata kompanije, prodaja električnih vozila marke Tesla opala je za godinu dana 8,5 posto.
Iako je milijarder više puta do sada isticao visoke kamate kao glavnog krivca za pad prodaje Teslinih električnih automobila, ako je vjerovati rezultatima istraživanja, čini se da je najbogatiji ekscentrik na svijetu počeo ozbiljno da šteti svojim kompanijama sa svojim ispadima.
Indikator koliko investitori i potrošači uzimaju u obzir Teslu pri odabiru, opao je za 8 posto samo od januara ove godine, nasuprot pozitivnom trendu koji je primijećen u industriji gde ugled brendova raste. Iz kompanije tvrde da je za ovo odgovorna snažna asocijacija između Muska, njegovog ponašanja i njegovih kompanija.
Dok je posljednjih 10 godina Muskova ekscentrična ličnost pomagala u pozicioniranju Tesle kao brenda koji zaustavlja klimatske promjene i brendu koji je promenio način na koji percipiramo automobile: poslije Tesle svaki je postao mali gedžet na 4 točka.
U studiji je istaknuto nekoiko glavnih kontroverzi koje remete brend Tesle: sve desniji politički stavovi i saopštenja, ispadi sa zloupotrebama psihoaktivnih supstanci.
Posljednjih nekoliko godina, Musk je ređao kontroverzu za kontroverzom. Prvo je njegov afirmativan stav prema anti-semitskim komentarima na njegovoj platformi X, menjanje pravila na istoj, prigljenje Republikanske partije, korištenje psihoaktivnih susptanci i sl, prenosi Blic.
Ipak, njega čini se ove stvari, pa ni sve lošiji rezultati, ne brinu.
- Bilo da me mrzite ili ste indiferentni ili me volite, ako želite najbolji auto, kupit ćete najbolji auto, rekao je milijarder na jednom događaju u novembru.