Donosimo vam pet savjeta kako da što bolje sredite svoj kancelarijski život.
Organizirajte svoju radnu površinu
Stavite sve svoje dokumente u odgovarajuće fascikle, kako one fizičke tako i digitalne. Zadržite samo najvažniji pribor i materijale u svom prostoru, a umjetničke slike ili posteri trebali bi vam biti psihološka motivacija da se fokusirate na svoj rad ili da budete motivirani da završite svoje projekte. Nekoliko inspirativnih citata ili slika u blizini odličan je način da svom radnom prostoru date i lični pečat.
Fokusirajte se samo na trenutni zadatak
Fokusirajte se samo na svoj trenutni zadatak. Pokušajte imati samo jednu stavku ispred sebe kad god je to moguće, iako neki ljudi smatraju da djeluju efikasnije u neurednom radnom okruženju. Međutim, studije su pokazale da su radnici, kada su prisiljeni očistiti svoje radno okruženje i kada imaju samo jedan zadatak ispred sebe trostruko produktivniji.
Pripremite pribor i potrošni materijal
Osigurajte da su vam kancelarijski pribor i potrošni materijali uvijek pri ruci. Uočit ćete da ništa nije destruktivnije za efikasnost i efektivnost rada nego započinjanje posla, a zatim zaustavljanje, zatim novi početak, a to sve zbog nedostatka odgovarajućeg pribora ili materijala.
Uredan prostor preduvjet za efikasan rad
Ljudi koji su neuredni provode dosta vremena u potrazi za materijalima koji su im potrebni, a koji su izgubljeni u haosu oko njih. Psihološki, vaša podsvijest govori vam da ste neorganizirani čim vidite nered oko sebe. Uklanjanje nereda i postizanje urednosti u životu su od suštinskog značaja za izvođenje poslova u maksimalnom kapacitetu, prenosi Klix.
Držite e-mail poštu urednom
Čuvajte svoje elektronsko poštansko sanduče čistim i organiziranim. Ako vam nije potrebna e-pošta, obrišite ju. Odvojite nekoliko minuta tokom dana da biste odgovorili na sve vaše e-poruke odjednom. Neka vaše poštansko sanduče bude uredno i ne dozvolite da e-mail bude opterećenje za vaš život.