Kada aktuelni VW Golf osme generacije završi svoj životni ciklus, biće zamijenjen potpuno električnim modelom devete generacije koji će biti i prvi Volkswagen baziran na SSP platformi.
Električni ID.3 će vjerovatno biti zamijenjen Golfom 9, dok bi SSP platforma mogla da učini sljedeći Golf jednim od tehnološki najnaprednijih hečbekova za masovno tržište.
Zahvaljujući svojoj arhitekturi od 800 V i novim baterijama, električna vozila bazirana na SSP platformi će moći da se napune od 10 do 80 procenata za samo 12 minuta. SSP se takođe dizajnira imajući na umu autonomnu vožnju i druge povezane funkcije.
Sem toga, arhitektura vozila se dizajnira imajući u vidu troškove, što znači da Volkswagen očekuje da će cijena potpuno električnog Golfa biti sličnija modelu Mk8 nego električnom ID.3.
Šef VW brenda, Tomas Šefer, rekao je da je aktuelna pločica sa oznakom GTX signal da je njegova kompanija na putu ka potpuno električnoj budućnosti – onoj koja uključuje GTI i R modele.
"Potrebni su vam modeli koji su uzbudljivi. R je uvijek bio naše uzbudljivo mjesto. Potrošili smo mnogo vremena i novca da dobijemo taj brend i nećemo odustati od toga. Ali mi ćemo ga nazvati R samo ako je R u smislu performansi, u smislu pogona na sva četiri točka", rekao je Šefer.
To znači da će ime GTX biti postepeno povučeno kako će GTI i R oznake prelaziti u EV prostor, navodi "AutoBlog". Kao i kod Golfa sa unutrašnjim sagorijevanjem, prva značka će vjerovatno biti rezervisana za vozila sa pogonom na dva točka, dok je druga rezervisana za modele sa pogonom na sva četiri točka.
(Biznis.ba)